Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Re: Watvoor drugs heb je ooit gebruikt? alcohol wiet/ hasj gerookt en gegeten. coke snuif/ rook speed perfetine paddo's gerookt en gegeten diverse herbals poppers oxycontin ritalin dyclofenac diazapam oxazepam xtc xtc met tripmiddelen ghb mdma krastallen ephedra heroine (1 x per ongeluk, kreeg een joint aangeboden waar het doorheen zat, hele vervelende gewaarwording.) morfine. Gebruik momenteel helemaal niks meer op af en toe een jointje na. Ga vast nog wel eens iets gebruiken of iets nieuws proberen, maar op het moment ff niet."