#1
Het is onderhand wel duidelijk dat de stof xtc wat sporen achterlaat maar wat ik me dus afvroeg is of de mogelijke schade groter is als je nog adolescent bent. Ik doel hier natuurlijk vooral op mijn eigen leeftijd (17, maar ik begon aan t einde van mn 16e). Ik heb over ongeveer 6 maanden nog maar 4x xtc gebruikt (2x dosis van 100-140 o.i.d. en 2x een dosis van plusminus 200). Dit vrij regelmatig vereeld (alleen een keer 2 pilletjes met maar 8 dagen er tussen). Laatste 2x wel 5-htp geslikt achteraf. Is de stof nou alsnog schadelijker omdat mijn hersenen nog niet volgroeid zijn?