Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"waaraan ben je verslaafd als ik vragen mag? Dat je het zelf door hebt dat je verslaafd bent is al wel een stap in de goede richting lijkt mijn. Probeer eerlijk te zijn tegen je vrienden en je Vrouw/ Man. Vooral tegen je partner zij/ hij kan je waarschijnlijk wel bijstaan en hoe langer je liegt des te moeilijker het word. Zoek hulp maar vooral wees eerlijk want een relatie op een leugen is geen relatie en dat verdiend je wederhelft ook niet vind ik. Vecht voor je gezin het is het mooiste in je leven wat je kan krijgen vind ik en dat mag drugs echt niet kapot maken! dus als ik jou was had ik me partner in vertrouwen genomen en hulp gezocht om zo snel mogelijk van me verslaving af te komen. ik weet natuurlijk niet waarom je gebruikt en wat maar als je gebruikt omdat je je ongelukkig voelt ofzo probeer dat dan ook aan te pakken zodat je weer lekker in je vel komt te zitten zonder drugs. heel veel sterkte Liefs"
"ten eerste ben je geen sukkel omdat je hulp nodig hebt, het is zwaar om er vanaf te blijven. ik heb zelf ook een aantal weken achter elkaar speed gebruikt en ik heb er zelf moeite mee om er van af te blijven, maar aangezien ik afgelopen zaterdag letterlijk ben in gestort en me dat zo bang heeft gemaakt weer houd het me om er van af te blijven... voor jou is het natuurlijk nog lastiger om er vanaf te blijven ik weet niet hoelang je gebruikt hebt maar probeer het vol te houden en weet waarvoor je het doet. je wilt toch niet heel je leven verslaafd blijven. probeer afleiding te zoeken nouja ik heb er eigenlijk geen verstand van dus kan je niet helpen maar heel veel sterkte en probeer sterk te zijn! Liefs Linda"
"ik ben het met blauw konijn eens als jij het nodig hebt om "normaal"te kunnen leven dan kan ik me voorstellen dat je niet zonder kan maar liegen enzo hoort niet bij een normaal gezin he praat er met deskundige mensen over en vraag na de alternatieve er zal vast iets zijn wat de zelfde werking heeft ongeveer denk ik"
"ik kan me heel goed voorstellen dat het lastig is om open kaart te spelen maar heeft ze dan helemaal niks door? vrouwen hebben zulke dingen vaak wel snel door hoor of ze gaan andere dingen denken als jij in avond weg gaat zonder te zegge waar heen. ik zou persoonlijk van alles in me hoofd halen. maar hoe lastig het ook is wees eerlijk ze zal wel schrikken maar je moet eerlijk zijn in een relatie samen sta je sterker dan alleen. heel veel sterkte"
"calimero_a zei: d1g1tal1s zei: En probeer eens met de dokter te praten. Misschien is dexamfetamine of iets soortgelijks op recept wel iets voor je. Klik om te vergroten... Dat staat inderdaad op de planning, ik ben moed aan het verzamelen maar heb al een vriendin gevraagd mee te gaan Klik om te vergroten... sterkte! je kunt het wel. je word er alleen maar beter van xxx"
"calimero_a zei: Inmiddels een week niet gebruikt, maar omg wat is het moeilijk Klik om te vergroten... goed bezig! sterk zijn je kunt het wel denk aan je gezin sterkte"
"ik had laast een superpushup bh daar sneetje in gemaakt, vulling er een beetje uit gehaald en pillen er in was niet te voelen"
"steaker zei: E_Is_For_Ecstacy zei: steaker zei: steek gewoon 1 pil of een klein beetje van wat dan ook opzichtig en de rest beter weg, bij controle ben je hoogstens een klein beetje kwijt maar heb je nog de rest over... Klik om te vergroten... Dan nemen ze je gegarandeerd mee en mag je strippen Klik om te vergroten... ahzo, dan stel ik nog voor een capri sun drankje open snijden uitspoelen en uitdrogen, stash erin en dichtbranden die handel daarna met een drupje secondelijm het rietje terug over de brandnaad plakken en je hebt een lekker 'drankje' bij je. En doordat je het terug opvult met iets anders lijkt het wel of dat zakje vol met fruitsap zit Klik om te vergroten... word drinken enzo ook niet in beslag genomen? de feesten waar ik heen ben geweest mocht dat niet mee na binnen"
"Koninginnedag house of revolution"
"mooie tekst."