Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"tussen de berichten die ik hier lees zie ik vaak niet kopen maar het is toch alleen op recept verkrijgbaar voor onze veiligheid. ik ben dan benieuwd hoe kan je dit kopen? mijn huisarts weigerd mij te geven omdat ik te jong ben. loop met vele ziektes die botpijn zenuwpijn en doorbraak pijn geven nu doe ik het met tramadol en af en toe een pleister fentanyll die ik krijg van lieve vriendin."
"tachyon! zei: Goedeavond, Ik wil een beetje privé blijven maar zit wel met een paar vragen rondom Oxycodon. Ik heb deze medicijnen voorgeschreven van de huisarts. Ik dacht veel te weten over Oxycodon maar nu ik het heb gebruik komt het totaal niet overeen met wat ik erover gelezen heb. Ik neem 20mg en voel hier niet echt veel van. Ik voel me pijn, krijg geen lichte roes of wat dan ook. Kan dit komen door mijn gewicht, dat ik meer nodig heb dan de meeste persoon? Ik wil het liefst niet over de dosering heen gaan die mij is voorgeschreven, maar stel ik neem één 30mg zal dit misschien eindelijk het resultaat krijgen? Voor iedereen die dit leest alvast bedankt Klik om te vergroten... ik heb jaren gebruikt voor extreme pijn. en help nu mensen door middel van eterische olie en edelstenen om de oxycodon werking sterker te maken. ik zou je wel willen helpen als je daar voor open staat. vaak ga je niet snel hoger krikgen van je huisarts word heel moeilijk over gedaan wat te brgrijpen is. als je wil kan ik je me mail geven"