Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hey guys hier een vraagje Als je xtc neemt is het dan beter om wel of niet te eten voor de tijd? Ik hoorde dat je 3 uur voor de tijd niet moet eten zodat je het voelt inslaan.. En dat het niet lekker is als je wel gegeten hebt omdat je hem dan niet goed voelt inslaan.. Ervaring hiermee? En heeft het eten ook effect op de sterkte van de trip? Thanks! Grtz.."
"Ik heb gehoord dat als je speed gebruikt het handig is dat je er iets zoets bij hebt.. zoals in jou geval cola maar ook vruchtensapjes (of gewoon een suikerklont) moeten goed werken.. Ik zou zeggen de eerste keer dat je gebruikt, geen combinatie met drank zodat je de werking van speed kunt ervaren en niet de werking van de combinatie hou een zoet drankje bij de hand en als het goed is wordt je dan wel energieker en niet zo'n houten pop doe dit lekker op een feestje en als je na een anderhalf uur vindt dat het saai is en je niet energieker wordt, kun je desnoods nog een paar shotjes nemen en dan uit je dak gaan"
"thank mate!"
"Hey..! Ik merk zelf dat ik ook een paar dagen nadat ik iets heb gebruikt niet normaal ben.. erg moe en warrig.. Dit waren kleine hoeveelheden, dus ik denk dat er bij een (te) grote hoeveelheid Ihelemaal een nasleepje aan hangt In het geval van een week hoofdpijn zou ik ook maar eens langs de huisarts gaan Grtz.."
"Hallo, Ik ben vandaag voor het eerst hier op het forum maar kom zeer waarschijnlijk vaker terug Ik had het laatst met familie en bekenden over een soort drug dat bijvoorbeeld door je drankje wordt gedaan en dat je dan verlamd wordt of iets dergelijks. Dit zou door jongens bij meiden door het drinken worden gedaan zodat ze die mee konden nemen en even flink tekeer gaan zonder dat het betreffende meisje kon tegenwerken. Ik heb zelf zitten denken aan PCP of misschien een of ander verdovingsmiddel i.p.v. een drug.. Wie weet hier iets meer over? Ik kan er niet veel over op internet vinden en na het halve forum gelezen te hebben post ik toch zelf maar eens :P Alvast bedankt!"
"Owja GHB is inderdaad een voor de hand liggende drug.. Hoe lang duurt het voordat dit werkt en je dus bewusteloos wordt/in slaap valt? en wat is rohypnol dan?"
"Haha nee ik ben niets van plan, wil gewoon weten hoe het in elkaar steekt Ik heb zelf ook geen ervaring met GHB en lijkt me geen aantrekkelijke drug.. Ik zal het even doorlezen"