Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Adhd, autisme, depressie, ptss, paniekaanvallen, spd. Ik neem dex, speed op recept is altijd een plus"
"Ik zit op 16 tentin per dag, daarnaast duloxetine 120 mg wat niet genoeg doet. Rode kratom werkt goed, maar 1 tentin voor het slapen en ik slaap ook. Rhc olie of cbn olie werkt ook. Nu ben ik wel de meeste nachten wakker, maar dat is omdat ik in de nacht beter met mezelf uit de voeten kan dan in de dag!"
"Dopemonster zei: Voor de mensen die op adhd meds zitten is kratom echt iets om uit te proberen, you have my word👌🏻 White strains moet je dan mee beginnen Klik om te vergroten... Ik neem al heel lang kratom voor pijn en energie, maar pep op recept is ook niet verkeerd!"
"Hm ritalin ja daar kom ik niet van vooruit, alsof ik stoned bent zonder stoned te zijn, dex zorgt ervoor dat ik me wel kan focussen op dingen en wel eens iets af krijg. Moe ben ik altijd. Er worden ook nog wel een antidepressiva gebruikt, en lang of kortdurend kan ook nog wel eens schelen. Ik kreeg heel laat de diagnose(vorig jaar), dus ineens focus was best wel geweldig."