Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hi allemaal! Heb volgende week een bijzonder festival gepland staan in de Franse Alpen (Tomorrowland Winter)! Dit jaar extra bijzonder, het vrouwtje gaat mee en de kids blijven thuis. Zijn ivm jong ouderschap eigenlijk nooit echt lang samen weggeweest dus kijk er ontzettend naar uit. Vorig jaar heb ik twee keer xtc gebruikt, ca. 3/4 pil per avond met 48 uur pauze hiertussen. Dit jaar dus weer en ben mezelf behoorlijk in RC's aan het verdiepen. Zou eigenlijk heel graag 1p-LSD in dosering van ca. 50mcg op de dag willen proberen bovenop de berg in de sneeuw met de juiste artiest die draait, en dan 's-avonds aanvullen met XTC 120mg MDMA. Ook lijkt 6-APB veelbelovend maar zit een beetje met de dagen erna aangezien er ook gewintersport gaat worden. 2F/Keta, 4-FMA, en 2-MMC zitten echter ook in het winkelwagentje. Zou het allerliefste 3 dagen wat gebruiken waarvan 1 dag wat zwaarder midden in de week, heb XTC in maart 23 en dec. 23 gebruikt dus verwacht geen hoge al te hoge tolerantie. Wat ik terugleest is dat 3 dagen in een week écht te gek zou zijn wbt serotine slupers en dat wil ik voorkomen. Dacht misschien ook gewoon wat wiet mee te nemen? Alcohol van plan zo veel mogelijk te laten staan en drink op de dag zelf ook helemaal niets! Side note is dat ik behoorlijk verslavings gevoelig ben, nicotine bijv. kom ik zo bizar lastig vanaf, en wil dat zeer zeker nooit met drugs ervaren. Individuele topics heb ik allemaal doorgenomen maar omdat het festival zo lang duurt, plus ik ook redelijk fanatiek wil blijven skiën zoek ik de gulden middenweg. Hoop dat jullie mij een beetje op weg kunnen helpen?"
"Oeps, maak nogal wat los hier 😅. Dus om het even in context te plaatsen. Mijn VROUW(tje) is ook echt mijn vrouw en inmiddels 9 jaar getrouwd. Maatje 34 en 47kg. Komen uit een behoorlijke plattelands omgeving en werkelijk waar geen idee dat anderen hier zo over dachten? M'n partner zal het wel de laatste zijn die dit denigrerend opvat, alhoewel ze wel het gezin fulltime runt, we zullen het er hier eens over hebben 😉. Wat betreft wintersport en drugs, ben zeker bewust van gevaren en risico's. Dus die worden ontnomen, uiteraard niet onder invloed skiën wat trouwens wel anders is in de Oostenrijkse skigebieden waar iedereen tappie naar beneden gaat. Vorig jaar waren er 20k+ bezoekers en bijzonder weinig ongevallen gezien. Als je van sneeuw, bergen en misschien ook skiën houdt zeg ik, hier moet je eens zijn geweest! Ik zie alle kritiek en vooroordelen maar even als opbouwend en zal alle waarschuwingen meenemen!"