Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Sorry voor het slecht taalgebruik trouwens"
"Ik had gelezen dat ritalin je wakker houd zodat je niet out gaat waardoor je hard kan blijven trippe zonder nokkie te gaan. en alcohol doe k gewoon niet veel k heb net 2 bier gedronken en ik ga mssn nog eentje doen voordat ik het ga nemen. bedankt voor t advies"
"Ey mense, ik ben mikey en k ga t volgende doen: k wil eens een keer echt trippe en ik kan niet aan lsd of zo komen dus ik heb gezochd naar leegale drugs waar je wel op kan trippe. ik heb op forums gekeken en heb t volgende plan: Ik heb 5 pakjes daro hoestpillen gekochd en ook 2 pakjes reispillen 10 stuks dus in totaal 70. ik ga strax dus dit allemaal nemen met ook nog 10 ritalin en drank. Ik heb gelezen dat je van deze dingen gaat trippe en vet veel dingen zien dus k hoop dat het leuk word!!! K heb wel vaker drugsgebruikt, ik heb wiet, hasj en truffels en salvia gedaan maar ik wil nu egt dingen zien enzo ik wil hard gaan. Ik heb op deze site triprepotrs gelezen en k dacht ik ga er ook 1 maken dus k ga jullie op de hoogde houde over hoe het gaat."
"K heb op sites gelezen dat t wel veilig is als je genoeg drinkt. k ga ook niet alles tegelijk nemen. om negen uur ga k nemen"
"Yo, ik heb nu 20 dxm genomen en 2 reispillen tegen de misselijkheid"
"het is nu 22 uur en k voel de dxm al aardig opkomen, k heb nu nog 20 genomen en k heb 2 ritalin gesnoven omdat ik er goed bij wil zijn. Waarom is er niemand geintesereerd in mn report?"
"Paperplane. zei: Better dial 112. als dit geen .info troll is. Niemand is zo dom om 40 pillen te nemen Klik om te vergroten... rustig maar k denk dat ik dat ene enzym mis want k heb wel vaker daro gedaan en dan moet ik ook vet veel neme om waus te worden. k ben het wel gewend. ben alleen n beetje misselijk maar k voel me wel vet waus worden k hou jullie op de hoogte"
"k fdga kanklerhard yooooo kenker trioppe pillleeee yo kga bed ligge doei"
"Zow mensuh ik heb het overleefd hoor. Het was wel leuk maar k ben tog out gegaan na een tijdje waardoor k niet meer zoveel weet wat dr gebeurt is tijdens de trip. K had in totaal 40 daro en 10 reispillen gedaan met 3 ritalin drbij. het was wel vet toen k niet meer out was er waren vet veel patronen en k zag bergen en planten met mn ogen dicht. Ik ben vet blijk dat k nu eindelijk getript heb, t voelde supererraar maa rook vet. ik ga in het weekend weer trippe en k ga weer erover schrijven."