Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"goeie coce die ik krijg in blok vermeng ik op 8 gram coce 2 gram manitol.. dan hou je nog de goeie shit maar tog weer 2 gram winst.. dat van 50/50 vind ik maar onzin.. je betaalt tog niet voor niets genoeg geld.. en ik heb liever tevreeden klanten dan booze"