Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"ja heb vannochtend kopje verse gember thee genomen, werkt niet😔"
"Natozlato zei: Hoe vaak gebruikte je toen de klachten begonnen? Je zei dat het na een paar keer gebruiken al begon? En om welke hoeveelheid ging het dan ongeveer? Klik om te vergroten... ik gebruikte het wel elk weekend, vrijdag en zaterdag. toen eigenlijk geen last gehad tot ik het door de weeks ook begon te gebruiken"
"Natozlato zei: Goed om te weten, ook voor anderen. Deze problemen wil je voorkomen. Veel beterschap! Klik om te vergroten... jaa!! dankje"
"inner_search zei: Ik had het er ook moeilijk mee , Hoe meer je praat hoe makkelijker het gaat . Klik om te vergroten... ja... dankje"
"Blyatman zei: Er is niks moeilijks aan, om eerlijk te zijn tegen artsen over je eigen gezondheid en lichaam. Met bedrog en geheimen kan niemand je helpen. Klik om te vergroten... ja ik heb eerst nooit geweten dat het toen al begon bij ketamine omdat ik ook wel is gewoon een blaasonsteking had. En ik vertelde dat ik wel is ketamine deed maar gebruikte op dat moment zelde!"
"Blyatman zei: Er is niks moeilijks aan, om eerlijk te zijn tegen artsen over je eigen gezondheid en lichaam. Met bedrog en geheimen kan niemand je helpen. Klik om te vergroten... klopt! jullie ook ervaring mee?"
"mijnverhaal.. zei: klopt! jullie ook ervaring mee? Klik om te vergroten... met ziekenhyis etc"
"Net mijn huisarts gebeld, wat voelt dit opgelucht. Ze toonde veel liefde en gaan hiermee aan de slag, ze gaat contact opnemen met de uroloog en ik hoor maandag van haar! Thankyou guys"
"Blyatman zei: Onze ervaring is irrelevant, luister naar @Spyro in plaats van haar te negeren. Zij zit midden in het process maar je wilt niet luisteren. Niemand gaat je hier een wondermiddeltje geven, je zal zelf aan het werk moeten gaan. Klik om te vergroten... wow rustig! ik ben heel blij dat ze haar process deelt want dat wilde ik hiermee bereiken! vroeg gewoon uit interesse of jullie dit ook hebben meegemaakt en misschien een eigen verhaal hebben. en luisteren doe ik zeker"
"Spyro zei: Maar de vraag is. Ben je al gestopt? Want anders heeft een uroloog vrij weinig zin kan ik je vertellen. Die helpen je niet verder anders. Klik om te vergroten... jaa zeker! ben al gestopt"