#1
Hallo
Heb onlangs tripke gekocht nrml kreeg ik altijd shiva's of maya's maar deze keer was het een roos dansend beertje met allemaal blaue/groene spikkels op de achtergrond, iemand hier ervaring mee?
Alvast bedankt![:grin:]()
Heb onlangs tripke gekocht nrml kreeg ik altijd shiva's of maya's maar deze keer was het een roos dansend beertje met allemaal blaue/groene spikkels op de achtergrond, iemand hier ervaring mee?
Alvast bedankt