Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hello, Ik heb helaas bij het uitgaan al 2 keer mensen zien omvallen en levenloos of trillend op de grond zien liggen van de drugs. (Waarschijnlijk speed coke of xtc) Nu vraag ik me af wat er gebeurt met die mensen. Het is duidelijk dat ze te veel van iets hebben genomen maar wat gebeurt er dan met je lichaam? Zijn ze alleen knock out? Of een hartstilstand? Hier zou ik graag wat meer informatie over willen indien mogelijk. Zelf gebruik ik niks en dat ben ik van plan zo te houden maar ik zou het gewoon willen weten stel dat ik het ooit zou willen proberen dan weet ik wel waar ik aan begin. Alvast bedankt, Michael"
"Ik ben pas 18 geworden en ik wil een keer spacecake nemen omdat ik niet van roken houd. Nu was ik wat aan het googlen en ik kwam bijna alleen maar slechte reacties tegen. Bad trip knock-out gaan enz. Ik heb nog nooit geblowed dus Ik heb een aantal vragen 1Is het verstandig om spacecake te nemen als je nooit geblowed hebt? 2 Is het aan te raden om het te nemen voor een een hardstyle/hardcore party? 3 Is het verkrijgbaar in bijna elke coffeschop? Ik weet overigens wel dat je rustig aan moet doen met spacecake en verder zijn tips altijd welkom. Alvast bedankt"
"ExceptionalInsight zei: 1. Nee 2. Nee 3. Nee Klik om te vergroten... Jammer"
"Petrovic zei: 1. spacecake is moeilijker te doseren, het komt harder aan, en het duurt langer. 2. Op zo'n feestje wil je toch energie hebben ipv loom zijn. 3. Niet elke. Ik zou eerst gewoon eens puur wiet/ hasj roken. Kan je veel beter doseren. Klik om te vergroten... Ik houd niet van roken en mijn longen houden er ook niet zo van Is het verkrijgbaar in elke grote stad? Voor het doseren dacht ik half plakje en anderhalf uur wachten en dan eventueel nog een half plakje (Of is dat al te veel soms?)"
"ExceptionalInsight zei: Ik zal het even toelichten; 1. Drugs zijn nooit verstandig, neemt niet weg dat ze wel leuk zijn. 2. Nieuwe drugs proberen bij een feest is ook niet echt verstandig, beter even rustig uitproberen, kijken hoe je er op reageert. 3. Cake bakken is toch niet zo moeilijk? Klik om te vergroten... Of het verstandig is zal ik later wel zeggen maar ik wil het gewoon een keer proberen. Met het tweede heb je wel gelijk. Zelf cake bakken is ook niet moelijk maar dat doen terwijl je liever niet hebt dat je ouders er vanaf weten wel"