Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Heeft er iemand tips om wel optijd wakker te worden? Ik heb vaak het probleem dat ik door 3 á 4 wekkers heen slaap. Ik gebruik zelf 3mmc, en als ik dan eindelijk in slaap val, kan het op twee manieren uitpakken; • Ik slaap 3 uurtjes en voel me helemaal weer fit. • Ik slaap door 4 wekkers heen en slaap makkelijk 7 tot 8 uur. Hoeveel ik er ook tegen doe om te zorgen dat ik wakker wordt, als ik dan uiteindelijk toch in slaap val is het 9 van de 10 keer dat ik me verslaap. Dus nogmaals: Heeft iemand tips om toch optijd wakker te worden? (Ik ben nieuw hiero dus hoop dat ik alles gewoon in de goede categorie heb gezet)"
"OtherShore zei: Ik kan me hier niks bij voorstellen 😅 Jij slaapt vrolijk door terwijl 4 wekkers tegelijk afgaan? Hoe dan? Of druk je gewoon steeds het alarm weg? Als dat het geval is zou ik je wekker/telefoon op een plaats zetten waar dat niet kan of waar je er in ieder geval voor uit je bed moet komen. Klik om te vergroten... Ik ben een diepe slaper, ik klik ze niet weg maar ik wordt er helaas gewoon niet wakker van. Maar ik ga het eens proberen om me wekker verder weg te zetten"