Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"heb zelf goed geleerd dat het zeggen van gewoon stoppen, niet aanstellen, een punt zetten enz enz De grootste fout is om te denken dat het ook op die manier werkt. Ik zag drugs als iets waar ik zeker nooit last van zou krijgen, elk weekend gebruiken, dat is echt niet normaal. Ik zal nooit niet verslaafd raken, en als dat wel gebeurt kom ik er opzeker wel makkenlijk vanaf omdat ik dat kan. Zo goed heb ik mij in mijzelf vergist. In het begin proberde ik mensen te waarschuwen, dat het gevaarlijk is om coke te snuiven, om alle redenen die ik nu zelf vergeten lijk te zijn. Toch een keer proberen, in 4 jaar die erna volgden, werd het steeds iets meer, alleen maar iets meer. Tenminste dat hield ik mijzelf zo goed voor dat ik het ook werkelijk geloofde, ook werkelijk geen gedachte van dat het misschien toch iets teveel zou kunnen worden. Als ik op die tijd terug kijk was erg geen enkele gedachten die me probeerde te waarschuwen. Waarschijnlijk omdat ik altijd gedacht heb dat je wel erg slap zou moeten zijn om het niet in de hand te kunnen houden. Nu zie ik hoe erg ik mij vergist heb, heb na die 4 jaar de afgelopen drie jaar ongeveer dagenlijks gebruikt. Het betreft dan het snuiven van coke. Op dit moment heb ik een leuke fulltime baan, al kom ik regelmatig te laat in verband met drugsgebruik. Ik heb wel een hoop schulden opgebouwd, al is het nog niet zo erg dat er niet meer uit te komen is. Maandag heb ik een eerste sessie om met mijn verslaving om te gaan. Hoop zo erg dat het mij zal helpen, heb geleerd dat het te moeilijk is om zelf te doen. Alleen zal ik het zeker niet redden. Ben al lang op zoek naar soort gelijken verhalen, ben hier al wel wat tegen gekomen. grts"