Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik ben ermee begonnen omdat ik wilde afvallen. Maar nu pak ik het ook elke keer als ik me harstikke klote voel en soms voor trainen en voor wedstrijd voetballen , Maar moet erbij zeggen dat ik nooit veel pak nog geen lijntje zeg maar. Omdat ik het dan toch al voel en dat het voor mij ook goed genoeg is want vieze na smaak. Ik wil ermee stoppen en ik kan het ook maar ik denk niet dat ik het zal vasthouden omdat ik toch wel weer iets ervan ga pakken als ik me kut voel. Ik kan niet echt goed uitleggen ofzo maar dat ligt ook aan me autisme. Maar ik hoop dat jullie het begrijpen en misschien weten wat moet doen tips.."
"lysergine25 zei: de vraag is: Wil je stoppen ? Wil je verslaafd blijven ... Klik om te vergroten... Stoppen natuurlijk want als ik het blijf doen blijf ik ook vrienden kwijt raken omdat ze niks meer met me te willen hebben omdat ik het pak. Gelukkig is dit nog niet gebeurd maar wel ruzie erdoor gekregen. Marla Singer zei: Door drugs te pakken om negatieve gevoelens tegen te gaan, duw je jezelf uiteindelijk alleen maar meer in een neerwaartse spiraal. Als jij denkt dat je niet genoeg wilskracht hebt om te stoppen, omdat je toch weer gaat gebruiken als je je rot voelt, schroom dan niet om professionele hulp te zoeken. Sowieso, speed gebruiken om af te vallen is ook geen goed idee. Wanneer je stopt, kom je ook weer snel terug op je oude gewicht. Ook dan is de verleiding om weer te gaan gebruiken groot natuurlijk. Ik wens je iig veel sterkte met stoppen! Met voldoende wilskracht is het niet zo moeilijk, maar je moet er dan wel echt 100% achter staan. Lukt het niet op eigen kracht, zoek dan hulp, die mensen zijn er niet voor niks! Klik om te vergroten... Bedankt! En ook voor de rest van de reacties. Ik zal het toch op eigen kracht moeten doen en door vrienden de kracht ervoor te krijgen want ik vertrouw nooit de professionele hulp."