Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hypodermic zei: 1gram mephedrone is zeker te veel, dus probeer als je uitgaat een kleine dosis te nemen en de rest van het zakje thuis te laten, want de verleiding om bij te pakken is enorm groot. De kater nadien voelde echt als afkickverschijnselen: koud-warm aanvoelen, blaren op de lippen, keelpijn, fysieke pijn... Het is een enorm leuke drug, maar te verslavend, dus persoonlijk geef ik het advies om er niet mee te beginnen. Ik heb de kater al 3dagen en mijn gehoor etc is minder. Moet ik me zorgen maken of komt het allemaal wel goed met wat geduld? Klik om te vergroten... Ff hier op terugkomen i.v.m. Gehoor, het gekke aan mephedrone is als ik me eerste lijn had genomen kreeg ik telkens als het effect opkwam een soort geruis in me hoofd,duurde toen maar enkele seconden. Heb toch ongeveer een jaartje veel mephedrone genomen, sindsdien is dat geruis gebleven spijtig genoeg. Ik heb weinig last van alleen als ik ga slapen spookt er toch iets in me hoofd Ik ben toen naar de oorarts geweest maar die vond natuurlijk niets, gehoor testen waren zeer goed dus waarschijnlijk heeft het niets te maken met het gehoor maar iets dat die mephedrone in me hersens heeft vern**kt"
"Heb die sample ook ontvangen, het blauwe poeder is gelijk nat"
"Zijn er dan alternatieven als heroïne? Zou graag eens iets willen gebruiken dat je roes geeft..etc, ik zat te denken aan tramadol als alternatief?"
"Is opium dan even verslavende als heroine of valt dit mee? Kan er wel fixe maar dan mag het toch niet zo verslavend want ik rook en heb daar al moeite mee om te stoppen.."
"Oke maar heroine is toch verslavender dan tramadol als je tramadol op voorschrift kunt krijgen bij de dokter, dus als heroine op de eerste plaats zou staan waar staat opium en tramadol dan? Zou het gewoon 2 keer willen proberen omdat de eerste keer waarschijnlijk niet zo prettig ivm misselijkheid."
"Nooit bij stil gestaan maar als je dan gepakt wordt met drugs en het staat in je strafblad kan dit wel gevolgen hebben met je werk of toekomstig werk."
"Zijn er nog die enkel ghb gaan gebruiken en is dit een aanrader voor o&n (mijn eerste keer dat ik ghb zal gebruiken), heb geen zin een amfetamines wrs zal ik dan weer met grote pupillen rondlopen en telkens krijg ik opmerkingen van me maten dat het opvalt :rofl:"