Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo allemaal, Ik ben een man van 22 jaar en weeg ongeveer 88kg, heb al een aantal keer XTC gebruikt en ben van plan om in januari 4F te gaan gebruiken. Na wat topics etc doorgelezen te hebben heb ik toch een vraagje over de dosering en tijdstip van innamen. Het feest duurt van 22.00-07.00 en ik wil wel ongeveer de hele avond ervan kunnen genieten, het liefst zonder bijpakken van xtc Mijn vraag is: Wat is de beste dosering en rond welk tijdstip zou de innamen het beste kunnen zijn?"
"Zelf 180mg 4FMP pil besteld (roze rockstar) voor Hardbass eind januari. Wat raden jullie aan: Gehele pil in 1x pakken? Of 3/4? Ben zelf 1,82m en weeg ongeveer 88kg. En voor bij pakken met xtc (weet dat deze combi neurotoxisch is) na hoelang raden jullie aan om eventueel bij te pakken? Of op gevoel?"
"BlijeChick zei: Volgens mij is 180 wel vrij hoog, vooral als je het nog niet eerder hebt gebruikt.. Ik heb gelezen dat 150 een mooi begin is..En wat betreft xtc bijpakken kan ik je alleen mijn ervaring meegeven. Ik nam na ongeveer 2 uur een kwartje van 180 xtc en heb daar echt nog lang van genoten Klik om te vergroten... Hmm oke, hoor verschillende verhalen over die dosering.. Van de een 180, van de ander minder etc. Is er geen richtlijn net als bij XTC? Zag inderdaad bij jouw verslagje dat het bijpakken met XTC wel een zeer goede combo is. Heb zelf ook nog halve 180 xtc die ik meeneem voor eventueel bijpakken, kijk daar alleen even mee hoe de avond verder verloopt.."
"Bobsacamano zei: Ik voel me toch even verplicht te melden dat je 4-FA en XTC beter niet kan mixen. Hier zal je hersenpan niet blij mee zijn. Je kan dan nog beter gewoon een goeie dosis 4-FA pakken inplaats van minder en dan met XTC bij doseren. Ik weet niet wat je gewicht is maar ik had 165 gepakt met mij 90 kilo. Ik vond het een goeie dosering, maar 4-FA is gewoon niet helemaal mijn drug. Het heeft voor mij geen magisch randje. Ik vind het te helder. Klik om te vergroten... Ben bewust van het feit dat de 4f/xtc combi slecht is voor de hersenen. Ben alleen te nieuwsgierig naar de combi en wil hem 1x geprobeerd hebben. Ben het van plan eind januari te doen, heb dan ruim 3 maanden geen drugs gebruikt en de volgende keer is pas in juni weer dat ik van plan ben drugs te gebruiken. Dus dit lijkt me een relatief "gunstige" tijd om het te doen. Verder weeg ik ongeveer evenveel als jouw, dus is misschien iets minder dan de 180 mg die ik in gedachten had beter om mee te beginnen. Of is sowieso 180mg 4F en eventueel bijpakken met kwartjes 180mg X te veel? (Heb nog een halve van 180 mg liggen, dus ga sowieso niet over de +/- 90mg X heen)"
"T-Bone zei: Hey, Ben van plan om binnekort 4fmp te gaan gebruiken maar heb nog nooit speed of 4fmp gehad. Het zijn pillen van 175mg. Wat is het gevoel van 4fmp als je iets teveel neemt ? word je dan heel zenuwachtig of krijg je het dan heel warm ? Ga je dan extra zweten ? Wil dit graag weten maar ben aan het twijfelen om direkt een hele te nemen omdat ik toch verschillende meningen hoor van de mensen. Ik ben man van 1m89 en weeg 88kg.. Klik om te vergroten... Ik heb zelf vorige week op Hardbass ongeveer 180 mg 4f gebruikt, had deze in 1x genomen. Ben zelf 1,82m en weeg rond de 85kg. Kwam vrij rustig op en vond het persoonlijk fijner dan X. Verder kreeg ik het wel ontiegelijk warm, maar dit was ook bij vlagen. Kwestie van eventjes afkoelen en weer verder, vond het verder niet bijzonder storend. Wel een tip om een waaier oid mee te nemen! Wel oppassen als je X bij gaat pakken, had zelf na een uur of 3 X bijgepakt. Dacht dat ik niks extra's voelde en had toen nog een beetje bijgepakt. Ging toen zo hard dat ik er soms bijzonder weinig meer van snapte haha Tip: Vragen aan vrouwen met redelijk lange nagels of ze daarmee op je hoofd/nek willen 'krabbelen' of over je rug. Heerlijk gevoel is dat"