Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Arizona zei: als je drugs gebruikt dan moet je de kater voor lief nemen. Dan heb je er het minst last van. Van te voren goed en gezond eten. Na afloop idem. Extra vitamine en goed slapen dan ben je zo weer het mannetje/vrouwtje Klik om te vergroten... En die 5HTP, waar Drientje het over heeft help erg mee. dus: gezond eten voor en na, ook al heb je geen trek. neem multivitamine voor en na, ook een flinke dosis vitamine c, en 5HTP (100mg) voor en na."
"Re: Psychedelic_Fairytale zei: beste pil was een rood klein cilindertje, zonder logo, zonder breeklijn maar dat was ook wel men eerste keer mdma, mss kwam ie daardoor wel harder aan?... Klik om te vergroten... Dat moet de "gabberton" zijn geweest . ze waren er zo'n 15 jaar geleden. Deze waren echt super. er zat volgens mij speed in. ik ging als de brandweer!!"
"arjan1234 zei: Wat me opviel is dat die groene davidsterren echt een hele andere werking had op me. Toen die insloeg had ik echt meteen een big smile die er de hele avond niet af wilde gaan. En ik had een enorme lulkick. Een vriendin van mij gebruikt al 10 jaar en zegt dat de pillen vroeger anders waren qua gevoel. Ik denk ook dat de uitwerking van de zelfde pil, erg te maken heeft met de sfeer waarin je zit, ben je op een housefeest ga je vanzelf wel knallen, terwijl je als je thuis bent met je meisje of vrienden zal je meer het "love" gevoel hebben. Klik om te vergroten..."
"Hallo DF lezers, Ik hou het forum al enige tijd in de gaten, maar mis eigenlijk een cruciale vraag over XTC. Is XTC verslavend? kunnen de stoffen die voorkomen in de tabletten een verslaving tot gevolg hebben? En zo ja, is dit een lichamelijke of een geestelijke verslaving? Thanx."
"ALLES NAAR DE KLOTEEEEEEE!!! Veel blowen zorgt voor het afsterven van hersencellen, wordt beweerd. Zie hier het resultaat!"
"rekkab24 zei: Blauwe boompje Klik om te vergroten... Helemaal mee eens!! Kerst is vroeg dit jaar!"