Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"ben nu al eventjes door centraal amerika aan het toeren, en of je het nu wilt of nie (ik wou het wel) kom je de cocaine tegen! heb zonet voor zo'n 25euro een grammetje of drie gekocht!! Maar ik kom op m'n kamer om een baantje te trekken, en shrik me kapot van de puurheid van het spul. Ik ben wel gewoon van wat te snuiven, heb nog hele periodes heroine gesnoven (afzien!) maar dit is toch net ook een brug te ver.... Kan ik hier met m'n kampeeringesteldheid deze coke vermengen zodat deze wel snuifbaar wordt? Hoe doe ik dit dan het best!! namasté"
"Hecht mss teveel plezier en belang aan het moment van snuiven.... Intussen bracht de straat wel een oplossing, nl bicarbonato, bicarbonaat waarschijnlijk wordt daarvoor aangeraden.... en ja die smaak herken ik helemaal van thuis!! mss toch beter doorbijten, de bicarbonaat te recycleren en het verschil te leren tussen kwaliteit en kwantiteit.... Maar da snuiven is zo'n tique nerveux geworden bedankt, vrede! mcernest - Panajachel, Guatemala"
"kangaroe zei: veel plezier in S. A en snuif ze, ik geef de voorkeur aan een pijp Klik om te vergroten... wel ja... wanneer je het rookt dan heb je zo'n probleem niet"
"kangaroe zei: meenemen vanuit S amerika lijkt mij niet zo cool. Wel een prima vakantie bestemming Klik om te vergroten... denk het toch te gaan proberen, nie veel zo'n beetje (5gram of iets) de sanctie kan daarvoor nie zo gek zijn denk ik... allee toch nie in belgie trouwens tis vanuit central america, kweetnie ofda verschil maakt moa toch, ik en details"
"Heroine, gemaakt uit morphine.... een pijnstillend middel die nog sneller werkt dan morphine en vooral zeer verslavend is. (volgens wikipedia) Als ik dit dus analyseer kan ik heroine gebruiken als pijnstiller.... (door het te slikken met wat water...) Toch moet ik oppassen om er niet teveel van te gebruiken, want net zoals bij morphine, is een te grote dosis levensgevaarlijk.... Is dit correct of heeft iemand hier nog iets aan toe te voegen? bij vele producten is het proces van verwarming noodzakelijk om de roes te krijgen die het middel teweeg kan brengen.(canabis,....) soms is dit ook niet nodig(cocaine). Heroine kan gerookt, gespoten en gesnoven worden, waardoor het mij niet noodzakelijk lijkt het op te warmen.... Dus ik kan het gewoon slikken, met voorkeur op een lege maag om een optimale pijnstillende werking te krijgen... Heb net even luidop gedacht... reacties aub"
"wel, mss iets te veel rond te pot gedraaid van mijnen kant..... als ik heroine slik, zal ik deze werking dan ook voelen, en met voelen, bedoel ik ook voelen! moet ik bij het slikken oppassen voor een overdosis? namasté"