Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsCoke vermengen

Coke vermengen

10 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
k
kangaroeLid
01-01-2024, 00:00
#1
meenemen vanuit S amerika lijkt mij niet zo cool. Wel een prima vakantie bestemming
m
mcernestLid
01-01-2024, 00:00
#2
ben nu al eventjes door centraal amerika aan het toeren, en of je het nu wilt of nie (ik wou het wel) kom je de cocaine tegen!

heb zonet voor zo'n 25euro een grammetje of drie gekocht!!
Maar ik kom op m'n kamer om een baantje te trekken, en shrik me kapot van de puurheid van het spul. Ik ben wel gewoon van wat te snuiven, heb nog hele periodes heroine gesnoven (afzien!) maar dit is toch net ook een brug te ver....

Kan ik hier met m'n kampeeringesteldheid deze coke vermengen zodat deze wel snuifbaar wordt?
Hoe doe ik dit dan het best!!

namasté
H
Hellraiser_[NL]Lid
01-01-2024, 00:00
#3
wtf wrrm zou je dat doen ga gwwn lekker genieten van je lekkere puure coke :grin:
even een man zijn je gaat toch iet zelf vermengen kan je bter wat minder snuiven
k
kangaroeLid
01-01-2024, 00:00
#4
sluit mij aan bij Hellraiser, gewoon wat minder, gaat dan ook langer mee, dus 2x zo veel lol voor dezelfde 25 euro ( koopje). Jammer dat we hier niet zulke zuivere coke hebben, tis hier vaak troep
a
atbboyLid
01-01-2024, 00:00
#5
Neem wat voor mij mee?, Niet piepen, gewoon wat minder nemen...
m
mcernestLid
01-01-2024, 00:00
#6
Hecht mss teveel plezier en belang aan het moment van snuiven....

Intussen bracht de straat wel een oplossing, nl bicarbonato, bicarbonaat waarschijnlijk wordt daarvoor aangeraden.... en ja die smaak herken ik helemaal van thuis!!

mss toch beter doorbijten, de bicarbonaat te recycleren en het verschil te leren tussen kwaliteit en kwantiteit.... Maar da snuiven is zo'n tique nerveux geworden
bedankt, vrede!
mcernest - Panajachel, Guatemala
k
kangaroeLid
01-01-2024, 00:00
#7
veel plezier in S. A en snuif ze,

:stoned: :stoned: :stoned: :stoned: :stoned: ik geef de voorkeur aan een pijp
m
mcernestLid
01-01-2024, 00:00
#8
kangaroe zei:
veel plezier in S. A en snuif ze,

:stoned: :stoned: :stoned: :stoned: :stoned: ik geef de voorkeur aan een pijp
Klik om te vergroten...

wel ja... wanneer je het rookt dan heb je zo'n probleem niet
m
mcernestLid
01-01-2024, 00:00
#9
kangaroe zei:
meenemen vanuit S amerika lijkt mij niet zo cool. Wel een prima vakantie bestemming
Klik om te vergroten...

denk het toch te gaan proberen, nie veel zo'n beetje (5gram of iets)
de sanctie kan daarvoor nie zo gek zijn denk ik... allee toch nie in belgie

trouwens tis vanuit central america, kweetnie ofda verschil maakt
moa toch, ik en details
c
chica.xxxLid
01-01-2024, 00:00
#10
Goed idee, zeg!!!!

Als je in Belgie gepakt wordt, zal je idd. niet veel problemen krijgen, maar heb je wel eens een Latijns-Amerikaanse gevangenis van binnen gezien? Tussen de ratten, aids en maras...
Ik zou maar vast MS-13 of M18 op je voorhoofd gaan tatoeren...
Hoeveelheid maakt niet uit, 10 jaar heb je zo te pakken in een land als Guatemala (of omstreken).
Guatemala heeft geen overeenkomst met Nederland, dus je straf uitzitten in eigen land is er ook niet bij...

Veel succes gewenst, je zal het nodig hebben.
k
kangaroeLid
01-01-2024, 00:00
#11
ik zou bijna zeggen neem een gr of vijf mee voor mij, maar doe het maar niet. gepakt worden in Z amerika is geen lolletje. ze zullen wel geen 100% controle hebben maar als buitenlander ben al je direct verdacht. Ik denk er wel over na om dit jaar ook op vak te gaan in het paradijs

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."