Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Een van de leukste dingen vind ik gewoon wat rond lopen over een verlaten straat en overal mensen zien maar als je dichter komt merkt dat het lampen of vuilbakken zijn. Klik om te vergroten... Heel herkenbaar na een feestje inderdaad :P Ik vind het lastig om echt één mooiste moment te noemen... Wat ik in het algemeen mooi vind, is om te zien dat iedereen het zo naar zijn zin heeft op een feest, daar wordt ik zelf ook heel vrolijk van De eerste keer blijft natuurlijk altijd memorabel; Het begon met wat tintelingen in mijn benen waarvan ik eerst dacht "dat zal wel niks zijn, dat komt gewoon doordat ik wat zenuwachtig ben". Daarna kreeg ik die tintelingen en fijne warmte door mijn hele lichaam en voelde ik me ineens zo legendarisch gelukkig en goed Ook de schermen in de zaal waarop de namen van de DJ's met een fancy animatie werden weergegeven waren zo ontzettend mooi Ik weet ook nog dat mijn lichaam zo veel beter en sneller leek te reageren op mijn hersenen dan ooit te voren :P Verder nog een leuke herinnering: Ik was een keer op een feestje in Eindhoven, waar ik op kamers zit. In het dorp waar ik vandaan kom stond ik meer bekend als een braverik die netjes zijn VWO had afgemaakt... Ik kwam toen op dat feest in Eindhoven een groepje mensen uit mijn oude dorp tegen die ook lekker gesnoept hadden, waarop één van hen tegen mij zei: "M******, dit is echt de allerlaatste situatie waarin ik me had voorgesteld jou tegen te komen!!", en gaf me vervolgens een knuffel :P Dat moment zal me ook bijblijven :P"
"Inderdaad... Ik pak een halve van de 180-200 mg pillen over het algemeen. Voor over een paar weken heb ik wat minder sterke... De witte tony montana's... Ik zal eens kijken hoe dat bevalt"
"Ik heb het tot nu toe eigenlijk alleen op feesten gebruikt, en ik vind juist die interactie met onbekenden super leuk Thuis met vrienden zal ongetwijfeld ook heel leuk zijn, maar ik vind het juist prachtig om te zien dat andere mensen het ook super naar hun zin hebben op een feest en een praatje te maken met iedereen die je aankijkt en ook met enorme pupillen rond loopt Ik denk dat ik in een thuissetting die interactie een beetje zou missen... Wat eventueel een tussenweg is: ga naar een feestje bij je in de buurt, mocht je een feestsetting niks vinden, dan kun je alsnog lekker naar huis gaan om daar te chillen"
"Het is natuurlijk heel persoonlijk... Na een avondje xtc lig ik de zondag gewoon lekker in bed te chillen de hele dag... Maandag nog een tikkeltje duf, maar ik kan dan wel gewoon naar school. Dinsdag heb ik eigenlijk nergens last meer van. Sommige mensen ervaren wel een zware dinsdag dip, maar ik heb nog nooit van iemand gehoord dat ze weken na het gebruik nog last hadden. Als je echt zeker wil zijn van je zaak kun je het natuurlijk beter niet doen, maar als ik kijk naar mensen om mij heen die ook xtc gebruiken, gok ik dat je hooguit 2 tot 3 dagen wat minder kan leren."
"Ik ga morgen voor de 7e keer aan de XTC en ik ben ook al een beetje zenuwachtig. De eerste keer was ik ook een beetje zenuwachtig, dat hoort er gewoon bij Het is gewoon iedere keer weer een beetje spannend, maar wel op een positieve manier. Als je helemaal niet meer zenuwachtig bent dan is het denk ik zelfs te normaal aan het worden, het moet bijzonder en leuk blijven Ik had voor mijn eerste keer toevallig wel een paar biertjes gedronken (3-4 ofzo). Door alcohol wordt je iets losser en laat je het wat makkelijker over je heen komen. Ga niet kei hard zuipen van te voren, daar wordt je trip niet beter van, maar een paar biertjes is misschien chill"
"Hallo mensen, Volgende week staat er voor mij weer een leuk feestje op het programma waar ik van plan was om weer eens lekker te gaan snoepen. Ik wil echter deze keer wat dingen anders gaan doen dan voorheen... Waarom? Ik heb nu al een aantal malen XTC gebruikt (6 keer). Afgezien van de eerste keer, merk ik eigelijk iedere keer dat ik moeite heb met lekker losgaan en keihard dansen. Zodra mijn eerste halfje in kickt voel ik me geweldig, maar ik word altijd een beetje duizelig en licht in mijn benen. Ik moet altijd even gaan zitten bij het in kicken en ik merk ook dat ik daarna altijd wat mellow ben de hele avond. Ik voel me top, maar ik mis de energie om echt lekker los te gaan. Nu heb ik al een beetje hier en daar gelezen dat dit waarschijnlijk komt omdat de startdosis te hoog is. Ik ben geen kleine jongen, 1,88m en 85kg, maar ik merk als ik met een halfje van een 200mg pil begin, dat deze toch iedere keer weer best hard inslaat. Daarnaast heb ik eigelijk ook altijd geprobeerd om ruim van te voren en niet te veel te eten zodat ik een lege maag heb wanneer ik mijn halfje in neem. Ik wil deze keer eigelijk proberen om iets korter van te voren nog een klein beetje te eten. Mijn vraag is nu of er meer mensen zijn die hetzelfde ervaren als ik bij het inslaan en hoe zij het op hebben gelost? Hoe ver van te voren eten jullie als jullie naar een feest gaan? En hoeveel eten jullie? Adviseren jullie om toch op een lege maag te beginnen met een kwartje of kan ik beter nog een broodje pakken X uur van te voren en gewoon een halve pakken? Welke combinaties helpen voor jullie het best? Ik hoop van jullie te horen"
"Ik zal idd eens proberen nog een beetje fruit te eten van te voren Lekker gezond de nacht in Verder had ik inderdaad al het idee om deze keer te beginnen met een kwartje en dan nog een kwartje te nemen als ik hem begin te voelen. Ik heb ooit van iemand gelezen dat het te vergelijken is met alcohol, als je in één teug een glas wodka leeg drinkt komt de alcohol ook super hard aan, terwijl je met bier geleidelijker aan dronken wordt"
"Zo, om dan ook nog maar even de resultaten van mijn ervaring erbij te vertellen Op 1 maart had ik een feestje 's avonds dat begon om 22:00. Ik kon deze dag lekker uitslapen. Ook heb niet te vroeg gegeten (rond 19.00), en ik heb ook gewoon goed veel gegeten. Toen ik om 22:00 binnen was had ik ook nog geen honger. Ik heb rond 23.00 een halfje gepakt van een pil van pakweg 100mg (Witte Tony Montana, redelijk oude die ik nog had liggen). Ik merkte hier vrij weinig van echter... na een half uur had ik heel lichte tintelingen in mijn benen, maar dat zakte eigenlijk ook vrij snel weer weg. De enige euforische gevoelens die ik had kwamen toch echt van de muziek die wel echt goed was Er werd goed gedraaid Omdat ik na een uur nog steeds bijna niks voelde besloot ik om wat bij te pakken. Ik heb toen rond 24:00 ongeveer 1/3 blauwe superman bijgepakt. Deze kwam wel heel rustig op zetten, klapte er niet zo hard in als dat ik normaal begin met een halve, maar ik merkte nog steeds dat ik eerder mellow werd dan echt de energie had om te dansen. Wat hierboven al is gezegd, ik ging wel lekker, maar niet super lekker ofzo. Ik heb daarna nog over de avond verdeeld nog bijgedoseerd met halfjes. Mijn eind totaal lag op ongeveer 450mg. Ik heb een super fijne avond gehad, maar ik denk dat doseren met een halve me toch een stuk beter bevalt Ik moet meestal wel even rustig aan doen als hij in kickt, maar de golf van euforie en andere fijne gevoelens die dan over me heen komt is veel sterker en maakt het veel leuker naar mijn idee. Ik denk dat het gewoon een beetje aan mijzelf ligt dat ik van XTC meer mellow wordt dan keihard wil dansen en losgaan. Dat ik de vorige keer wat minder ging lag waarschijnlijk meer aan het slaapritme en weinig eten. De volgende keer ga ik toch weer lekker voor halfjes"
"r0mmelp0t zei: Pardon? Wel leuk dat je een mooie avond hebt gehad, maar besef je je wel dat 450mg echt heel erg veel is? Gebruik je toevallig medicijnen of redelijk frequent? Klik om te vergroten... Daarbij ga je van meer nemen echt niet meer energie krijgen... je word alleen maar zo vaag als wat Klik om te vergroten... Ik gebruik geen medicijnen en ook niet frequent, de laatste keer hiervoor was 3,5 maand geleden en de keer daarvoor 7 maanden. En het vaag worden heb ik wel eens gehad en is inderdaad niet prettig, maar hier heb ik geen last van bij deze hoeveelheden verdeeld over zo'n tijdsbestek. Ik heb ook absoluut niet bijgepakt om meer energie te krijgen, echt alleen om de trip lekker te houden. Ik heb me op het feest niet vaag gevoeld, ik kon nog gewoon gesprekken voeren en ik heb ook geen hallucinaties gehad. Voor mij was dit gewoon een prima hoeveelheid. Ik heb ook geen last gehad van een kater of dinsdag dip ofzo, ik was alleen gewoon moe de dag erna. Sorry als dit allemaal stom klinkt... Hoeveel pakken jullie dan zo op een avond van 10 tot 7?"
"Van de eerste 'serie' xtc pillen die ik ooit heb gekocht, heb ik de laatste pas 1,5 jaar na aanschaf gebruikt en ik ging daar nog steeds super lekker op. Ik heb het idee dat dit soort spul niet echt 'vergaat'. Er zit voor bacteriën of schimmels gewoon niks nuttigs in, dus het zal ook niet gaan rotten of ergens mee gaan reageren"