Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"heej, Ben nieuw hier maar las vroeger ook al veel op dit forum ik weet niet egt waarom maar ik gebruik gewoon graag drugs :') maar laatste tijd veel speed, ik weet dat het slecht is voor je neus maar heb er nooit last van gehad. laatste keer achter wat pep heb ik ook mephedrone gesnoven sinds dien heb ik egt pijn in men neus en als ik voel is het net of ik men bot in men neus kan aanraken is dit normaal ?? als ik lekker high zit en ik voel verpest het egt men stemming omdat dit zo vies voelt.."