Mephedrone brand bij de meeste mensen meer dan pep, logische geadchte dat het dan minder is voor je neus. Als je het niet fijn vind bom je toch gewoon?
#2
Er zit geen bot in je neus, dus dat komt vast wel goed.
Als je je zo'n zorgen maakt, zou je dan niet de hoeveelheid/frequentie eens wat omlaag schroeven?
#3
heej,
Ben nieuw hier maar las vroeger ook al veel op dit forum
ik weet niet egt waarom maar ik gebruik gewoon graag drugs :')
maar laatste tijd veel speed, ik weet dat het slecht is voor je neus maar heb er nooit last van gehad. laatste keer achter wat pep heb ik ook mephedrone gesnoven
sinds dien heb ik egt pijn in men neus en als ik voel is het net of ik men bot in men neus kan aanraken is dit normaal ??
als ik lekker high zit en ik voel verpest het egt men stemming omdat dit zo vies voelt..
#4
Het is slecht voor je neus. Bij mij gaat het ook vaak bloeden.
Een reactie plaatsen
Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.