Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Peacemaker , geweldige wiet! Ze verkochten het een tijdje bij De Apotheker in Eindhoven. Echt dikke shit , niet vaak zo hard gespaced als van peacemaker. Jammer dat het nergens meer te krijgen is lijkt wel! I'd kill for it"
"Goodmorning wietgebruikers. Ik dacht , ziet er wel chill uit hier. Dus ik registreer me even. Kan ik meteen mijn hart uitstorten , ik zit namelijk met een probleem. Namelijk ; Ik smoke al bijna 3 jaar , en kan nog geen joint draaien! Nou denk je , hoe kan dat nou. Weet het zelf ook niet. Misschien ben ik gewoon te onhandig , maar het moet me toch een keer lukken! Meestal ben ik te lui om het te leren , maar als ik het ooit probeer krijg ik dat kreng gewoon niet dicht. Kijk klaarleggen lukt wel , maar het probleem zit hem erin dat ik de vloei er niet onder gedraaid krijg. Lijkt me een beetje lastig dat hier iemand mij een joint leert draaien. Maar misschien heeft iemand een tip? Het gaat dus vooral om de vloei er onder te krijgen, hij schiet altijd terug zeg maar. Redelijk fucked up , nou word de joint meestal voor me gedraaid en als ik een slaapknaap wil zorg ik wel voor een voorgedraaide maar toch.. Ik wil echt wel leren draaien! Maar als ik het een keer wil dan duurt het weer te lang voordat iedereen kan smoken en draaien ze m zelf dicht HELLUPP! TIPS? Out-"
"Oke ik ben nu bij een maat thuis , en ga proberen een lekkere joint te draaien! Bedankt voor de tips! nou nog lange vloei... @dollegekske , ja daar woon ik wie ben jij dan?"
"Wooooh! Eerste joint gedraaid + gerookt.. bedankt he jongens zo zie je maar hoe nuttig zo'n nutteloze vrijdagmiddag kan zijn!!"