Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Daarbij moet je blij zijn dat ik je topic up, anders zou hij zo een paar pagina's verder zijn : D Klik om te vergroten... true that!"
"die hulp zou zeer gewaardeerd worden. oh en even ter verduidelijking. ik ben opzich best blij met het thema dat ik gekregen heb. een van mijn klasgenoten heeft extreme sex als thema gekregen, om maar een voorbeeld te geven. het is in ieder geval vrij lastig om juist over relatieconflicten mensen te vragen hen te interviewen maar goed wie weet. in ieder geval bedankt voor de positieve (en negatieve) reacties"
"hmm ik ging net even de rest van het forum rond. volgens mij was die reactie over jaap en wanda een beetje sarcastisch niet?"
"ok. dan heb ik dat verhaal van jaap en wanda verkeerd begrepen. enig idee hoe ik ze kan bereiken (zit jaap hier ook op dit forum?)"
"okidoki. thanks in ieder geval ik ga het direct proberen"
"nee helaas niet. als er fraude wordt gepleegd en ze komen erachter mag ik niet meer op examen en kan ik mijn jaar dus weer opnieuw doen."
"verneukeratief zei: mauroo zei: nee helaas niet. als er fraude wordt gepleegd en ze komen erachter mag ik niet meer op examen en kan ik mijn jaar dus weer opnieuw doen. Klik om te vergroten... Wil je niet tot immoreel gedrag aanzetten maar dat wordt nooit en te nimmer gecheckt op waarheid. Dat is jouw docent echt teveel moeite. Mocht je je eigen fantasie niet willen gebruiken. Misschien dat SimBeSim & bier, beiden lid van dit forum, je verder kunnen helpen. Klik om te vergroten... je hebt een heel groot punt hier. mijn docent gaat dit ook niet nachecken. daar heeft ie een mooi alternatief op bedacht. aka...een medestudent moet de mensen van jouwn topic ook inerviewen. mocht die medestudent er dan achter komen dat er fraude is gepleegd krijgt ie een 9. vrij kut maar wel begrijpelijk:P"
"maar even dat terzijde. jaap kon mij ook niet helpen aangezien wanda nog steeds vast zit. dus ben ik min of meer nog steeds opzoek...."
"maar er is dus niemand hier die ook maar een iemand kent die het niet zo heel leuk vind dat je drugs gebruikt? er moet toch wel iemand in de omgeving zijn die het niet helemaal cool vind?:P"
"Hallo iedereen. ik ben een 21 jarige student media en entertainment management en ik ben opzoek naar mensen die mij zouden kunnen helpen met een opdracht voor school ik zal even in het kort mijn schoolopdracht uitleggen. ik heb van mijn docent het thema drugs gekregen en moet daar een topic bij vinden, in dit topic moet het gaan om een relatie conflict. dit betekent dat ik 2 mensen moet vinden die een relatie hebben met elkaar (vriend en vriendin, huisgenoten, broer/zus, buurman/vrouw, ouders en zoon/dochter etc) tevens moet er tussen deze 2 mensen een conflict zijn (waarin conflict kan gaan van ik ben er niet blij mee dat je drugs gebruikt tot omdat ik drugs heb gebruikt ben ik uit huis gezet *in andere woorden conflict hoeft niet perse iets heel ernstigs te betekenen het kan ook om een verschil van mening gaan*) het uiteindelijke doel van mijn opdracht is dat ik 2 mensen interview (de personen uit de relatie) en daar dan uiteindelijk een script over schrijf ben jij dus iemand (of ken jij iemand) die met een relatie conflict te maken heeft en zou je het niet erg vinden om je verhaal te vertellen voor mijn schoolopdracht, laat mij dan even iets weten (via een PM of gewoon hier in dit topic) ik hoop van jullie te horen Jasper"