Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"luf10tje zei: Ja m'n vriend en ik worden er ook altijd zo geil van, maar twee probleempjes 1. M'n vriend krijgt hem nooit omhoog als ie pep opheeft, en omdat het hem MOET lukken (want anders zit ie met een kutgevoel) gaat ie zich soms 4 uur lang achter elkaar zitten rukken, zodat ie maar eindelijk klaarkomt Klik om te vergroten... wat lullig zeg"
"of maak er een bonsai van"
"een half grammetje speed rond uur of 8 genomen en net een beetje thc en nicotine omdak wil gaan slapen maar zal er wel niet van komen in iedergeval in het systeem zitten dus : op nr 1 : speed op nr2: thc en op nr 3 : nicotine greetz mattskovic"
"wietjheuuuuu!!! greetz M."
"ben nu lekkere hash sticky an het ketten alleen jammer dat ik onder de dampkap moet staan groetjes matti"
"een jointje dus heu thc en daar houden we het bij voor vandaag groetjes matti"
"van metalone heb ik nog nooit gehoord eigenlijk, weet je zeker dat hij niet methylone zei ? het zat vroeger in de welgekende "luchtverfrissers" van de smarthshop zoals explosion en een paar andere merk namen. het effect is te vergelijken met de werkzame stof in xtc (MDMA) de day-afther effecten kunne zijn ongewone lichaamstemperatuur schommelingen, zweten,... maar de meeste hebben hier geen last van ExceptionalInsight was me net voor volgende x maar sneller typpen greetz matti"
"de prijs per gram weet ik niet precies maar heb eventjes hier op df de search engine gebruikt en dit is wat ik vond http://www.drugsforum.nl/viewtopic.php?f=37&t=19808 de prijs is rond de 210 euro per 10g omdat dit nogal een grotere hoeveelheid is zal dit wel een beetje goedkoper zijn dan als je het per 1g koopt dus denk dat 25euro wel een goede prijs is"
"lekker stukie hiya verkruimelt"
"wietje !!! white widow"