Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo allen, Ik ben ook gestart met wiet kweken maar ik zit al meteen met een probleem. Op de foto kan je zien dat de blaadjes beginnen te krullen een verschijnselen van uitdroging vertonen maar ik hou ze zeker vochtig genoeg. Kan dit ook komen door te weinig licht of niet de juiste temperatuur? (Momenteel staan de plantjes gewoon in de huiskamer aan het raam) Alvast bedankt voor elke reaktie! Groetjes"