Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Lieve mensen, Laatst ging ik 5 gram speed halen, toen we weg reden kwamen er van alle kanten politie auto's. dit was een gerichte actie op mijn dealer. zelf ben ik dus gepakt met 5 gram speed en ze hebben gezien dat ik het kocht en daarna moest ik mee naar het bureau. ik ben 19jaar niet eerder in aanraking geweest met de politie heb een schikking getroffen, bedrag van de boete moet nog bekend worden Mijn vraag: heb ik nu een strafblad en zo ja hoe zwaar? heeft dit consequenties voor de rest van mijn leven? Gr. Manneke...."
"Hier even een krantenberichtje dat jullie weten waar het over gaat Oosterhout - De politie arresteerde dinsdag 2 april 2013 een 30-jarige Oosterhouter op verdenking van handel in drugs. Bij een doorzoeking van zijn woning werd 2 kilo speed aangetroffen. Verder werden nog drie andere personen aangehouden in het drugsonderzoek. Aanrijding De arrestatie van de 30-jarige hoofdverdachte vond plaats rond 20.30 uur op de Burgemeester Materlaan in Oosterhout. De man reed op dat moment in een grijze BMW. Hij wilde niet stoppen en bracht met zijn rijgedrag het overige verkeer in gevaar. Om die reden forceerden de agenten bewust een aanrijding om de verdachte te kunnen inrekenen. Er raakte bij deze actie niemand gewond. Wel ontstond er blikschade aan de auto van de verdachte en de onopvallende politieauto. Arrestaties In hetzelfde onderzoek werden gisteravond nog drie personen opgepakt wegens overtreding van de Opiumwet. Het gaat een 28-jarige inwoner van Oosterhout en twee mannen uit ****** (19 en 19 jaar). Het gaat hierbij vermoedelijk om kopers van verdovende middelen. Bij hen werden vijf zakjes met een gebruikershoeveelheid speed gevonden."