Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Het beste is zo lang mogelijk, maar ik denk dat je na plusminus anderhalve week wel weer effect kan verwachten."
"Ja je kan in praktisch elke smartshop truffels (Philosopher stone's/tripknollen) kopen. De prijzen liggen tussen de 16 en 20 euro per portie (=15 gram). van salvia weet ik de prijzen niet maar ik weet wel dat dat ook in bijna elke smartshop wel verkrijgbaar is. groetjes"
"Ik heb zelf een keer met ze 3en 2 porties truffels gegeten en dat beviel ons wel. Ik merkte zelf het verschil niet tussen een hele portie en dit. groetjes"
"Op azarius staat dit: "Usage These are fresh truffles and must be kept in the refrigerator. Take 5 to 9 grams for a normal trip and 10 to 15 grams for a strong trip." http://www.azarius.net/smartshop/shroom ... rs_stones/ groetjes"
"Ik heb gewoon een kaartje hoor"
"[youtube]<object width="480" height="385"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/b1Yz-_kdDms&hl=nl_NL&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/b1Yz-_kdDms&hl=nl_NL&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="480" height="385"></embed></object>[/youtube]"
"weet niet of deze 2 al gepost zijn maar ik vind ze echt gruwelijk [youtube]<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/NNjg1C1wHBM&hl=nl_NL&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/NNjg1C1wHBM&hl=nl_NL&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[/youtube] [youtube]<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/qiyNy1FVbZM&hl=nl_NL&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/qiyNy1FVbZM&hl=nl_NL&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[/youtube]"
"Tron - Joker , dat die nog niet gepost was! :P [youtube]<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/wbM3nFQlC3w&hl=nl_NL&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/wbM3nFQlC3w&hl=nl_NL&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[/youtube] en when i look at you - emalkay [youtube]<object width="560" height="340"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/_mwL6R-Z1e4&hl=nl_NL&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/_mwL6R-Z1e4&hl=nl_NL&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="560" height="340"></embed></object>[/youtube]"
"dit gaat hem zeker worden... doctor p!!! reso!!!"
"Verschil is minimaal en te verwaarlozen.(mijn mening) truffelse"