Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"De websites laten blokkeren is een optie. Maar ik ben heel ambivalent daarin. Ik wil het dus eigenlijk niet. Het geeft me een veilig gevoel dat ik altijd wat kan bestellen wanneer ik dat wil. En wat de ritalin betreft. Ik heb geen relatie ik woon weer thuis bij mn moeder die het tegen haar zin accepteert. Ik ga gewoon proberen om de ritalin zelf af te bouwen. Als dat niet lukt geef ik ze aan mn moeder. Ik krijg morgen weer nieuwe ritalin..."
"Benzos had ik nog niet genoemd nee. Maar ik heb van alles geslikt. Van valium tot flunitrazepam en van dormicum tot flurazepam en alles wat daar tussenin zit. Het begon met een bestelling op internet. Nu zo n zes jaar geleden. Het jaar waarin ik werkeloos raakte. Het jaar waarin alles begon. Ik weet nog precies wat ik besteld had. Een doosje temazepam 20 mg. Het gaf me zo n euforie. Dat doet het allang niet meer. Ik bestelde elke maand. Daarna heb ik nog van alles geslikt. Ik ben dus wel wat je noemt een benzokenner. Daarna ben ik verslaafd geraakt aan speed, morfine en methadon. Vooral de speed gaf me zo n lekker gevoel. Wat ik nu ook met de ritalin heb. Ik ging geestelijk en lichamelijk achteruit. Maar nu even wat anders. Ik heb een tussenoplossing gevonden voor de ritalin. Ik heb gister nieuwe gekregen. Heb er toen drie genomen. Vandaag zes. Ik hou het bij zes en neem ze dan om de dag. Hopelijk ontstaat er dan ook niet zo snel gewenning. Ik slik ook l tyrosine en magnesiumcitraat. Dat schijnt ook te helpen bij gewenning. Morgen dus niks. Ik hou jullie op de hoogte en bedankt voor jullie reacties!"
"Hallo ik ben een vrouw van 33. Heb een verslavingsverleden en nog altijd ben ik verslaafd. Nu aan medicijnen. Vroeger was het harddrugs. Ik loop al 10 jaar bij de psychiater. Mijn laatste bheeft ritalin voorgeschreven. Telkens 40 mg per dag voor een maand. BBHetprobleem is dat ze standaard na twee weken al op zijn. Op vrijdag en zaterdagavond drink ik bier. En neem ik zo 7 pilletjes in.maar het begi nt nu echt uit de hand te lopen. Ik neem er zo'n 12 per dag in. Dan als ze op zijn ben ik een week vreselijk depressief. Dan gaat het een week goed en dan begint het weer van voor af aan. Ik zit er zo mee. Ik wil niet met de ritalin stoppen want ik heb ze nodig voor mijn add. Ook neem ik meer Vd andere medicijnen dan toegestaan. Heeft iemand hier tips hoe ik hier mee om kan gaan? Groetjes"
"Ik zal even wat gedetaileerder zijn. Ik was als kind al verlegen en teruggetrokken. Ik ben gediagnosticeerd met een cchronische depressie add en een sociale fobie. Ik ben op mijn _22e psychotisch geworden omdat ik teveel alcohol dronk. Ik woonde toen een tijdje op mezelf en dat ging niet goed. Met n vriendin blowde ik vaak en toen kreh eg ik dus die psychose. Het heeft een halfjaar geduurd voordat het wát beter met me ging. Ik kan hier wel mn hele levensverhaal gaan vertellen maar het gaat om nu. Ik kan dus niet vr medicijnen afblijven en bestel vaak bij op internet. Ik ben nu bezig om af te bouwen met de lyrica. Dat gaat goed. Ik zat op 300 mg per dag en nu op 150. Heeft iemand ervaring tips of suggesties dat ik niet meer bijbestel en me gewoon ad dosis hou. En dan met name de ritalin die ik niet kan krijgen op Internet."