Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo, ik zal eerst even in het kort iets vertellen over mij zelf: Ik ben 19 jaar, 173 cm, 64 kilo en gebruik ongeveer 2 jaar XTC, niet wekelijks of iets geks en hooguit maar 1-2 pillen per festival (altijd een halve). Ik rook en drink niet meer sinds een half jaar, heb ook geen afwijkingen zoals ADHD etc en ben ik gewoon gezond. Verder gebruik ik ook geen andere drugs alleen soms een jointje. Na een leuk feestje te hebben gehad en een slechte nachtrust wil ik op een gegeven moment gaan eten, alleen is dit altijd zonder succes... Mijn ouders thuis zijn op de hoogte van wat ik gebruik omdat, ze liever hebben dat ik dit vertel dan dat ik het stiekem ga lopen doen. Mijn ouders weten dus wat ik wel en niet kan eten. Maar als ik probeer om maar een boterham of iets te eten dan lijkt het alsof mijn gehemelte helemaal open gesneden word door 100 scheermesjes. En als ik producten zoals Milk&Fruit pak dan ga ik echt door de grond van de pijn. Er blijft dan een constant brandende pijn op mijn gehemelte die echt niet weg wilt gaan (minuut of 10-15). De pijn lijkt niet te stoppen en ook heb ik een zwart puntje op mijn gehemelte. De pillen bevatten 220 MDMA perstuk, en zijn nog steeds van de zelfde maker. Weinig tot geen pijn tijdens het kauwen en ook niet echt een kapotte mond. Zonder XTC heb ik nergens last van (geen pijn etc), zelf heb ik ook niet echt meer behoefte om het nemen net zoals met roken of drank. Iemand die hier ook last van heeft en zijn/haar verhaal wilt delen? of weet je misschien een oplossing om deze pijn te voorkomen? Dan zou je mij daar enorm mee helpen!"
"De Dunne zei: Wat vervelend! Hoeveel mg mdma gebruik je per keer? En hoe lang tijd zit er tussen elke x dat je gebruikt? Zijn je pillen wel getest? Drink je wel voldoende? Klik om te vergroten... Ow ja sorry vergeten te vermelden zal het dadelijk erbij zetten. Ik gebruik 110 per keer en ze zijn getest, ik heb ze nog steeds van de zelfde persoon en merk wel dat ze beter zijn geworden en vrienden van vrienden vinden ze helemaal geweldig. Ik pak meestal weer een halve als ik het idee heb dat de energie voor een redelijk gedeelte wegtrekt. Ik heb altijd drinken in mijn hand en pak telkens gewoon een paar slokjes als ik daar zin in heb. (ook heb ik ooit teveel gedronken en dus met de ergste pijn uit mijn leven op de wc gezeten voor uren aan een stuk) Overigens kan ik ook alles drinken sinds een jaar. Mijn vrienden daar in tegen gaan anders over hun nek hahaha"
"De Dunne zei: Ja dat is waar. Zou knap zijn. Klik om te vergroten... Dat kan ik ook niet Roze olifant zei: Kauwen is inderdaad ook allesbehalve fijn voor de binnenkant van je wangen, maar die gehemelte-pijn staat daar los van. Ik kreeg van speed gek genoeg vrijwel geen kaakspanning (i.t.t. van XTC), maar dan toch dat pijnlijke gehemelte de dag erna. Denk echt vochttekort. Er gaat trouwens sowieso volgens mij iets niet helemaal goed als je het voor elkaar krijgt om op je gehemelte te kauwen. Klik om te vergroten... Ik kan ook niet op mijn gehemelte kauwen, als iemand dat kan lijkt mij dat ook bijzonder haha"
"De Dunne zei: Wat is er precies beter geworden aan de pillen? Een xtc pil is een xtc pil. Er bestaan geen betere of slechtere. Wel met verschillende hoeveelheid mdma. En als je er 2 neemt zoals je schreef zit je op 220mg, dat is behoorlijk veel, zeker voor iemand van 64 kg. Normaliter is het beste om 1 tot 1,5 mg per kg lichaamsgewicht aan te houden. Dan zou 96 mg juist zijn voor jou. Als max. Bij overdosering komen de negatieve effecten boven, kauwen en een kapotte mond is daar 1 van. Het bekende “kaakschaatsen”. Drink je alcohol of ook water? Water is belangrijk, ook naast cola etc. En hoe lang zit er tussen elke gebruik? Klik om te vergroten... Wat er beter geworden is is dat ik niet zo snel meer gek ga doen met mijn mond, meestal veeg ik ook een keer over mijn lippen of iets dergelijks heen (vind ik persoonlijk fijner dan heel je mond af te likken). Mijn maat zei dat er minder "troep" inzat. Ik drink geen alcohol, meestal wel fanta ice-tea en soms een watertje. Cola drink ik niet meer omdat ik daar altijd zo'n droge mond van krijg en alles gaat plakken etc.. Ik pak ongeveer na 1 uur of 1,5 nog een halve. Ligt er soms aan, soms klapt het ineens weer helemaal in als ik een nieuwe halve wil pakken en dan wacht ik er nog weer even mee tot ik mijzelf er wel weer goed bij voel!"
"Ik zal bij mijn aanstaande festival eens proberen net iets meer te drinken en meer gebruik te maken van kauwgom! Misschien al slim om een dag of 2 van te voren al vast voor te bereiden zoals net iets meer water drinken, maagbeschermers, etc etc.. Iemand enige tips voor plas problemen, ik ga al moeilijk naar de wc dus heb al snel plast dat het niet lukt. Misschien zit het ook een beetje tussen de oren maar, ik krijg het eigenlijk nooit voor elkaar of ik moet echt een uur gaan zitten maar, dat is zinloos op een festival. Dit is ook een van de redenen waarom ik een beetje minder wil drinken op festivals."
"Top man! heb je verhaal gelezen en ik kan het me niet voorstellen hoe het is maar als ik het lees lijkt het mij zwaar kloten! Je bent baas over je eigen lichaam onthoudt dat, heel veel succes!"