Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hadden we niet toevallig in nederland de trias politicas, wat inhield religie, recht en staat onafhankelijk van elkaar te laten functioneren/ te scheiden? Vraag is dus hoe spelen partijen als het CDA CU en SGP het dan klaar om toch een partij met religieuze achtergronden te laten voort bestaan. Sorry, mischien heb ik geslapen tijdens maatschappijleer......"
"@ Wacky: Hoe zit t dan wel?"
"´Van bufotenine kan je nogal misselijk worden en koppijn krijgen (uit ervaring met snuiven).´ Zou dit oraal dan ook het geval zijn? Zijn er mensen die hier ervaring mee hebben?"
"Hallo beste mensen, Ik ben al een tijdje aan het denken om yopo met een maoi in te nemen, aangezien dat snuiven en de bereiding van het snuifsel mij niet zo'n pretje lijkt. Ik dacht dus, als ik nou een uur van te voren syrian Rue (maoi) in neem, om vervolgens de yopo zaadjes te kauwen....Dit omdat de Meo5 DMT die in de Yopo zit word afgebroken voordat het bij de hersenen aankomt, en de maoi ervoor zorgt dat dit niet gebeurt. Is dit een goed idee? En is Meo5 DMT een prettige stof om mee te trippen?"
"Wat valt wel mee? Kun je mischien iets beter toelichten... Kijk, synthetische Meo5 DMT is hier moeilijk te krijgen, synthetische DMT is uberhaubt hier moeilijk te krijgen. Voor een DMT trip gelijk ahuasca woon ik liever een ceremonie bij, omdat het me hierbij meer om het proces gaat dan om het effect van de DMT. LSD, paddo´s, LSA (met goed resultaat), salvia hebben de revue al gepassert en nu wil ik dus eigenlijk gewoon Yopo proberen. Maar heb niet de zin en mogelijkheid om dit tot een snuifbaar goedje te reproduceren, maar ben wel geintereseerd in de werking van stoffen als DMT, nn,DMT , Meo5 DMT en bufotenine. Vraag is dus meer zo van, heeft iemand al eens Yopo met een Maoi ioraal ingenomen? Wat waren de effecten? Waarom heeft iemand er van afgezien? Kunnen die negatieve bijwerkingen(hoofdpijn, misselijkheid) van bufotenine worden vermeden?"
"Niemand die hier de hele nacht gewoon lekker uit z'n dak kan gaan op GUARANA? Is much better dan pep vind ik persoonlijk."
"Re: LSD: het derder oog dat open gaat leuk report, ik herken wel een aantal dingen. Ikzelf heb mijn 1e lsd trip samen met 2 hele goeie vrienden in de natuur beleeft. Dit was echt super vet, alles klopte en kwam precies uit. Bijvoorbeeld op het moment dat ik zeg dat we meer aan beweging moeten doen begint het te donderen en te regenen. We lachten met z'n drieen omdat we alledrie het zelfde verband legden tussen mijn uitspraak en een natuurverschijsel. Echter die dag hebben we ook een verbond gesloten met elkaar en met de natuur. Na een aanta uur besloten we om naar de stad te gaan. Toen we met de bus daar aankwamen(in de bus zitten is dan och wel leuk) voelde ik een bepaalde norse agressie bij de mensen die ik tegenkwam. Alsof ik me heel fijn voelde en de andere mensen niet. In de stad werd ik ook alleen maar ontevreden, dacht ik na over hoe alle dingen anders konden zijn. Nu ga ik liever in een rustige omgeving trippen waar ik niks nodig heb met lieve mensen om me heen."
"Heb afgelopen weekend ongeveer 150 mg 4 fmp cap genomen en..... wow, wat een heerlijk spul! Heerlijk gedanst, gepraat, gelopen, bewogen, en op vol tempo, maar wel compleet helder. Niet opgefokt of zin in meer van dat spul zoals met pep. Echter na het uitgaan was slapen er niet bij. deze tijd heb ik oa benut met ff checke wat t nou met mijn hartslag en bloeddruk deed. tensie was dus veeel te hoog, 190/97 en een pols van 120 in rust..... Kheb normaal een lage/normale (115/70 en een pols van 70)bloeddruk dus dit was wel ff schrikke, maargoed, ging vanzelf over. Echter, betekent voor mij wel dat ik niet meer dan 150 mg pak, en zeker nog een paar maanden wacht voordat ik weer zo'n geweldige ervaring wil. Zeg maar alleen op hele exclusieve feestjes of festivals die op z'n minst 20 uur doorgaan haha."
"Tja, het word pas slecht voor je wanneer je dit redelijk vaak doet. Shit die je hartslag en bloeddruk heftig verhogen, zijn niet direct slecht voor je, maar bedenk ik me dan, er zijn zoo veel drugs die dit doen, en als je frequent drugs en alcohol gebruikt zal dit toch wel enig effect uitoefenen op de lengte en/of kwaliteit van je leven (beroertes ,hartaanvallen). Er is nog net niks bekend over de effecten van 4fmp op lange termijn, dus beshouw ik het gewoon als alle andere amphetamines: niet te vaak gebruiken...."
"Wat ook wel weer verleidelijk is natuutrlijk....."