Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hoi, ik gebruik miauw nog niet zo lang en zit met een vraag waar ik op internet geen antwoord op kan vinden. Paar weken geleden op een random feestje miauw gebruikt toen ik thuis kwam was het nog niet uit gewerkt toen ik in bed ging liggen niks aan de hand kon alleen niet slapen ( maar dat is logisch) toen kreeg ik opeens hoofdpijn. Negeren dacht ik op gegeven moment voelde me hele hersenen soort van verdoofd waarna het door trok tot me hele lichaam. Ik ben toen gaan eten omdat ik dacht dat het daar aan lag voelde me iets beter en ging slapen. Volgende feest weer miauw gebruikt deze keer met een beetje angst dat het weer ging gebeuren en ja hoor pressies het zelfde gevoel alleen nu was het de dag erna nog steeds het verdoofde gevoel in men hoofd (trok alleen niet door naar rest van men lichaam)Maak ik mezelf gek dat ik die dingen voel of moet ik niet meer gebruiken. Help"
"PsyTekz zei: Wat bedoel je met miauw? 3-mmc of 4-mmc? Op welke manier gebruik je? Oraal of nasaal? Drink je genoeg tijdens gebruik? Klik om te vergroten... 3-mmc en ik gebruik het nasaal en naar mijn weten drink ik wel goed"
"robinjoo1 zei: check ook vooral je bloeddruk als je dat kan doen Klik om te vergroten... Tijdens het gebruiken of nuchter?"
"mitchieee zei: Ik zou t eigelijk niet meer gebruiken, maar je weet wat ze zeggen 3x is scheeprecht Klik om te vergroten... Hoe bedoel je?"