Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"hey, ik vind het een zeer mooi tripreport. Ook heel mooi verwoord. Ik kan mezelf ook wel plaatsen in bepaalde delen van je report, zoals bijvoorbeeld wanneer je aan je vrienden vraagt of het al gedaan is enzo maar je nog steeds aan het trippen bent. Ik heb zelf ook al een aantal keren salvia 20X maal gedaan maar mijn ervaringen gaan eigenlijk niet zo diep. Ik kom meestal (na ongeveer 200 à 250mg salvia) in een totaal andere wereld, een prent, meestal een 2D vlak met af en toe een paar 3D objecten in en blijf gedurende de hele trip in die prent. Ik herken er niets in van uit mijn verleden of heden ofzo, ik ben gewoon één met de prent. Ik heb dan vaak ook het gevoel alsof er iets tegen me duwt naar een bepaalde richting, zoals bv. een keer was ik een rolband in een snoepjesfabriek en voelde dan ook die rolband tegen me duwen. De rolband werd toen ook bestuurd door gummibeertjes. Ik zie ook vaak heel felle kleuren, vooral geel en blauw. Ik heb bijna ook gedurende de hele trip een lachkick. Ik vind het zeer fijne trips, vind het alleen spijtig dat ze zo kort duren. Ik ga het nog wel eens een paar keer proberen en hoop ook eens een trip zoals de jouwe te kunnen beleven. Sorry voor de af en toe onsamenhangende inhoud en dat het misschien wat onduidelijk is, maar ik vind het zeer moeilijk om een salvia trip te verwoorden. Het is echt een ervaring op zich en je moet het geprobeerd hebben om het een beetje te kunnen snappen. Groeten, lumberjack"