Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Vraagje: Ik heb gehoord dat bepaalde drugs soorten ook heel lang in je haren nog terug te vinden is.. Is dit waar of een fabel?!"
"ok ja weet je ik ben de zwaarste van iedereen... heb de zelfde hoeveelheid gehad.. en niet de eerste keren... Vandaar ik zelf denk dat het bij mij aan de drank erbij lag... Normaal drink ik hooguit 2 biertjes ofzo op een avond... en ik heb deze 3 biertjes erg snel achter elkaar genuttigt... Want zonder drugs al niet lukt zeg maar... dus vandaar ik zelf denk dat het niet van de mdma komt.. maar goed je weet het toch niet..."
"Mij gaat het niet om het zeer heftige... maar een gezellige avond op een zo min mogelijk risico volle trip.... Voor mij was deze trip prima zo... helaas dan wel achteraf eventjes minder... Ik vond ook niet dat je over dit soort dingen stoer moet lopen gaan doen!!!"
"Hallo, Een vriendin van mij heeft laatst iets vaags mee gemaakt... en ik vraag me dus af of er geen ghb of iets dergelijke in haar drankje is gedaan. Ik ga hier het een beetje omschrijven en misschien herkent iemand dit... Zij is niet bekent met ghb overigens.. wel Mdma.. Zij is wezen stappen in een discotheek... Na enkele alcoholische drankjes (Niet eens echt heel veel) is ze erg beroerd geworden. Het vreemde van alles is dat dit opkwam in een ruimte waar op geen muziek is. ( Rokers Ruimte). Voor die tijd heeft ze geen tijds besef gehad.. Toen ze beroerd werd in die ruimte heeft ze gebraakt. Deze beroerdheid ging hierna weg... en het tijds besef kwam ook weer enigsinds terug.... Maar ervoor is min of meer een gat... Zij heeft in weze in die avond alleen wat alcohol gedronken.. En met de hoeveelheid wat zij dronk, nog nooit gehad dat zij de tijd is kwijt geraakt. Ben ook al drink ze wel wat biertjes ze weet normaal prima wat ze doet en is verantwoordelijk genoeg .. om ook weer veilig thuis te komen... DIt is ook wel gelukt , maar moeizaam, erg vermoeid, praten met dubbele tong wat zij normaal door drank niet echt doet. Lopen ging erg moeilijk.. Zij weet uiteindelijk stukken van de terug weg niet meer.. Eenmaal thuis, als blok geslapen, wakker nog steeds dronken gevoel. Kon niet recht op lopen.... 3 dagen later, voelde zij zich erg wauws, had verwijde pupillen... en vanaf dit moment begint zij zich af te vragen of ze niet iets van drugs heeft gehad in het drankje... Een echte drank kater heeft ze niet gehad... Hoelang blijft het in je bloed... zou eent test nog relevant kunnen zijn. Er ging een persoon mee, die mogelijk een soort van verliefdheid voor haar heeft vermoeden wij.. Die persoon is al paar keer duidelijk gemaakt dat het hem niet gaat worden... en nu twijfeld ze erg of die persoon er iets mee te maken heeft... Dit te zijde... maar denk vermeld het erbij... kan van belang zijn... Hopelijk weet iemand dit te herkennen..."
"OK in elk geval bedank voor je reactie... Die bewuste nacht is het wel zo geweest dat de bedoeling was dat zij bij diegene zou gaan slapen...van de mogelijke dader... wat overigens niet haar bedoeling was... Zij was echter weer nuchter en is ook al was ze niet helemaal nog helder toch nog in staat ergens anders heen te gaan om te gaan slapen dan bij diegene omdat dat niet zo goed aan voelde... Of diegene het nu wel of niet gedaan heeft... we zijn er wel over uit dat diegene wel erg graag wilde dat ze daar zou gaan slapen. Het waus effect bedoelde ik meer die emotionele flush, Moe en willen slapen... prikkelbaar... En leek voor haar op soort van weekje na een goede mdma trip...wat ze al heel lang niet meer gedaan heeft... zeker half jaar geleden... dus dit was het echter niet... Voor de rest heeft het nu ook weinig zin meer om te weten wat het was... wel houd ze diegene in de gaten nu... en vertrouwt ze diegene niet zo meer... Is namelijk dacht ze een goede collega... die steeds meer laat merken haar meer dan leuk te vinden.... Opzet zal niet zijn geweest vergrijpen... daarin zou diegene niet echt in staat zijn... wel zou diegene in staat zijn iemand makkelijker voor zich te winnen... daar staat die gene wel om bekent... Anyway bedankt voor de reactie..."
"Hallo, Ik hoopte dat iemand mij in korte tijd nog mij kan vertellen of iemand hierin ervaring heeft. Vanavond is het de bedoeling dat ik een heerlijke dans partij ga bezoeken... Ik heb kristallen... en weet wat ik wel en niet kan hebben en moet doen etc... Probleem is alleen vaak, als ik het bij pakken van mdma op een gegeven moment gewoon genoeg vind, en het feest of de terug weg duurt langer dan dat het uit gewerkt raak, Als het bij mij uit raakt ben ik serieus zo klaar, dat mij het niets meer intereseert en wil alleen nog slapen... dat mij vooraf geen veilige thuis komst met zekerheid is... TIs me wel altijd wel weer gelukt... maar ging niet altijd helemaal zoals ik het zou willen.. Ik ben totaal geen voorstander om bepaalde drugs te combineren... Maar ik reageer op een klein beetje speed... dat ik wakker ben en weer helder... enzo...en dat kan ik dan zonder andere combinaties 20 uur gemakkelijk volhouden... Nu dacht ik dus , als ik merk heb genoeg aan mdma en dan op een gegeven moment het sneller uit werkt dan de reistijd en of het feest, ik misschien een beetje speed erachter aan plak... waardoor ik makkelijker thuis kom enz. Iemand ervaring... of advies... of dit zo werkt als ik denk. En wanneer is het het handigste dat je speed neemd. Speed werkt wel snel bij mij. Maar lijkt me niet handig als je al in je rebound zit... dit lijkt mij te laat... tijdens de trip vind ik niet veilig dus zou het eigenlijk net voor de rebound moeten denk ik... want als je in d rebound zit lijkt mij die speed niet meer het effect gaat geven waarvoor ik het bedoel"
"Hallo, Afgelopen dinsdag heb ik met 4 vriendinnen een bewuste tripavond geplant.. We hadden mdma poeder/ kristal, we hebben het laten testen en het bleek ook daadwerkelijk pure mdma te zijn.. Mooier kan het dus niet geloof ik... Afijn we hadden ons goed voorbereid, Voldoende watertjes , van die sport drankjes in huis, sfeer gemaakt met lichtjes en kaarsjes...Enigste wat we vertegen waren was een weegschaaltje... Maar we zijn voorzichtig begonnen. We hadden de laptop bij de hand met een lijst van Youtube dance muziek.. Beetje in de trant van David guetta en armin van buren.. We houden wel van dance muziek maar er moet wel iets in gezongen worden... 1 Vriendin had het nog nooit gedaan, de rest inclusief ik hadden al wel eens wat gebruikt waardoor we wel wisten te doen mocht er iets niet goed gaan.. Om een uur of negen besloten we de eerste vingertop te gaan nemen... Wat is dat goor zeg, Jakkie bah, maar goed je moet er wat voor over hebben. Na een half uurtje kreeg alleen ik wel beetje dat beginnende brandende gevoel van wat in je voeten begint en normaal weet ik dat dat heel vlot bij mij omhoogklimpt en ik ga er dan ook vaak lekker in... Maar meestal wel pas na een ruime drie kwartier... Maar omhoogklimmen deed het nog niet maar besloot toch nog even een half uurtje te wachten. Eigenlijk had iedereen het zelfde als ik na een uur. We zaten erg tegen aan te hikken van erin en toch niet... Dus besloten we nog een vinger top erbij te nemen. Liever rustig aan beginnen als te snel vonden we.. Die vingertop ging wel vrij snel ook werken waardoor we er aardig in kwamen te zitten.. Maar op een of andere manier ging dit nog vrij langsaam waardoor het niet zo heel erg prettig voelde. Eentje van ons had ervaring met een klein bommetje te maken en stelde ook voor als we na een half uurtje nog niet echt lekker erin zaten om dat een bommetje te slikken... Dit hebben we dus ook gedaan. En toen die in ging werken, begonnen we er allemaal lekker in te zitten.. En dit was echt super... In het bommetje zat wel weer ongeveer de zelfde hoeveelheid als wat je op een vingertop kwijt kan. Lekker met de muziek aan etc , heerlijk gedanst.. Knuffel gehalte ging omhoog, de gesprekken werden erg diep. We hielden steeds elkaar in de gaten.. Vroegen steeds aan elkaar of het goed ging... JA dit gaf dan ook een zeer vertrouwt gevoel. En zo kon je ook lekker jezelf zeg en laten gaan... Diegene die het voor het eerst dee, die ging helemaal uit dr plaat... Ze zei steeds, dit is nog beter dan dat jullie me uitlegde...Geweldig toch zoiets.. Ik kon daar zowat nog meer van genieten wetende wat ze voor de eerste keer voelde. Rond een uur of 1.00 kwam er eentje die het gevoel kreeg er al wat uit te gaan. Maar toen kwamen we eigenlijk allemaal er wel mee en dat wilde we uiteraard eigenlijk nog niet dus we hebben weer dat zelfde hoeveelheid in een bommetje gedaan, alleen kwam ik van oei de hond moet nog wel even naar buiten zullen we dat wel even met zijn allen doen is lekker fris even voor dit bommetje gaat werken. Je weet niet hoe waus je erna bent en ja dan lijkt het me handiger weer binnen te zijn... Was echt heerlijk eventjes een wandeling te maken eigenlijk...lekker fris. We waren nog redelijk bij de pinken zodat we ook netjes op straat bleven, en op verkeer die er vrijwel niet was toch wel letten...bewust van dat we dat minder zouden merken etc... Eentje voelde letterlijk dat bommetje in dr maag open te gaan en die kreeg ik een lekker kick ineens ... dus we besloten we weer snel naar binnen te gaan en we hebben diegene goed in de gaten te houden. Toen dit bommetje bij de rest in sloeg gingen we erg lekker... net niet te hard... gewoon lekker... alleen werd het wel belangrijker dat de muziek snel opelkaar opvolgde dus die gene die dat nog kon heeft telkens al een liedje klaar gezet zodat er gelijk een nieuwe aangezet kon worden als er eentje afgelopen was. OPeens werd een van ons wat misselijk. MIjn ervaring is dat het meestal tussen de oren zit en dat je met sommige muziek dit eruit kreeg... Ik begon haar ook rustig toe te spreken, rustig even gaan zitten drink wat slokjes water we hebben ONE LOVE van david guetta aangezet en ze merkte dit vrij wel direct op dat het inderdaad minder werd en zat er na ook wel weer lekker in... Ik had in begin van de avond 3 biertjes op en dit was echt niet slim denk ik achteraf.. Wil ook gelijk iedereen waarschuwen, je voelt niets van die alcohol... Maar slim was het niet... Ik weet niet of het de combi is geweest, maar ik doe het dus never nooit meer. Ik ging echt halicineren.. Het was niet vervelend. Was echter gewoon grappig eigenlijk... IK zag ineens brocolie uit de asbak komen groeien... Twee meiden stonden op en die zag ik in een nonnen gewaad lopen en een andere vriendin die kreeg een wit masker op. En de muur had allemaal regenboog stippen.. Bizar... JE weet het isniet zo toch zie je het... TOen ik begon dat mijn cola eruit zag uit allemaal kleine blokjes zei diegene die het meeste ervaring had dit is echt de combi alcolhol.. Die heeft ook rustig ingepraat van rustig aan. Ga lekker in de muziek zitten etc... Dat heb ik ook gedaan. Maar vond het ook niet vervelend.. Gek genoeg begon die gene die me dat in praatte op de blokjes cola na echter alles het zelfde te zien.. Die zag ineens ook die gekleurde stippen op de muur... En de asbak waar bij mij ineens een spinnenweb opzat zag zij op het zelfde moment ook.. De andere lachte erom die zagen echter niets .... Dus het is wel degelijk mogelijk om met pure mdma te hallicuneren..Zoals hier soms ontkent word.. Want die vriendin van mij had echter geen druppel alcohol op... Nou er toen ik eruit begin te komen, dit ging niet zo fijn... Ik riep nog muziek die ik even nodig had... helaas kwam die voor mij te laat, en heb de boel er uitgespuugt.. OVerigens heb ik vrijwel altijd moeite met eruit komen.. Dit vind ik nooit fijn, maar braken heb ik nog nooit gedaan...Na het spugen was ik er wel helemaal uit... Een ander vriendin was er al een tijdje uit.. Die keek ons bijde goed aan en zei ja jullie zijn eruit... Alleen eentje zat er nog in... Alleen ik en die andere konde gewoon van vermoeidheid niet meer wakker blijven... maar die andere die redde het prima... dus die heeft net zolang gewacht tot die andere er helemaal uit was. En wij gingen alvast slapen... Ik zelf heb als een blok geslapen... En in de dag trok mijn hoofdpijn enzo wel weg, door vitamine rijke drankjes te drinken, zuivel en gewoon toch gegeten... Maar nu ik het schrijf heb ik nog wel een brak gevoel... Terwijl de rest allleen beetje vermoeid was... En vandaag eigenljk nergens geen last meer van hebben... DIt is voor mij ook de eerste keer dat ik best wel heftige kater heb... DUS zeg het nog een keer, Combineer het aub nooit met alcohol... Want dit vond ik erg zonde op zo n leuke avond... Maar over het algemeen is dit zeker nog eens voor herhaling vatbaar... Maar voorlopig ben ik wel weer eventjes genezen.... Ik hoop dat jullie het leuk vonden deze trip te lezen.... Hopelijk zitten er niet al te veel foutjes in..."
"Hoi Hoi Ik heb zelf nog niet zo heel vaak mdma / xtc geslikt... In 2 jaar tijd nu ongeveer 4 keer ofzo... Mijn spul is altijd puur mdma getest geweest, ook gewoon normale hoeveelheden. Ik herken het een beetje wat jij zegt. Ik heb na zijn trip bijna een volle week wel nog bepaalde effeckten ervan. En precies een week na innamen zelf iets erger.. zeker als ik dan stimulerende middelen gebruik, bewegeriger enzo... Maar daarna is het wel helemaal weer klaar.. Koffie moet ik in die week erg mee uit kijken altijd enzo.. Ik ben een add adhd persoon en die hele week ervaar ik ernaast ook als rustiger... Ik kan veel meer details onderscheiden, terwijl er normaal veel ruis in mijn hoofd zit.. Mijn pijn die ik chronisch heb komt vaak ook pas na een dag of 4 terug... Ik kan er niet terug in komen, maar reageer dan wel sterker op bepaalde dance muziek..."
"Hallo, Binnenkort ga ik met een paar vrienden mdma gebruiken... Ik zelf heb al wel eens mdma in pil vorm en in kristal vorm gehad... Nu kan ik aan poeder komen en getest is het schoon en volgens horen zeggen is dit super spul aangezien dit om de puurste vorm gaat... Nu ben ik alleen benieuwt wat een normale dosis is om mee te beginnen... Van horen zeggen kan een vingertop al voldoenden zijn. UIteraard gaan we het rustig opbouwen enz... Maar ik ben nog beetje blue op het gebied.. Kreeg het normaal van vrienden die er veel verstand van hebben maar die doen het niet meer... Dus vandaar ik hier even een beetje navraag doe voor het zekere..."
"ok bedankt voor de tip"