Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGezondheid & Coke

Gezondheid & Coke

2 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
u
unragedLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hallo allemaal!

Ik ben bij toeval op deze site terechtgekomen en besloot na enkele interessante topics te hebben gelezen om zelf ook iets te vertellen.

Een paar jaar terug had ik door een relatie één van de roerigste periodes in mijn leven, ondanks dat ik wel wat gewend ben. In een klein jaartje heb ik voor duizenden euro's in totaal aan crack gerookt met mijn toenmalige partner. Het begon met een paar keer in de week en eindigde met dagelijks gebruik. In het weekend waren er uitgebreide sessies met crack, valium, drank en urenlange sex. Soms waren dat trio's, maar ik heb daar nooit veel mazzel mee gehad. Ook toen niet.

Ik denk er nu, ongeveer drie jaar later, nog steeds met gemengde gevoelens aan terug. Als ik het over zou kunnen doen, zou ik er echter niets aan veranderen. Ik ben een type dat open staat voor experimenteren en ervaring vind ik belangrijker dan om het uit een boek te leren.

Mijn vraag is nu hoe jullie omgaan met de negatieve effecten van drugsgebruik op de gezondheid. In mijn drugsperiode was ik bijna twintig kilo's afgevallen, maar nu is alles weer op peil. Ik heb een tandvleesontsteking gehad, die nu volledig is genezen en mijn hele gebit is gelukkig nog intact. Ik had een paar maanden leverklachten, maar ook dat is nu normaal. Allemaal verbazingwekkend als ik bedenk hoeveel ik in een relatief korte tijd heb gebruikt.

Waar ik wel last van heb gekregen een paar maanden nadat ik ben gestopt met drugs, is dat ik me kapot zweet, wat ik vroeger nooit had. Ook heb ik een schimmelinfectie die maar niet wil overgaan. Komt dit bij jullie bekend voor? En zo ja, hebben jullie tips of advies? Het is soms erger en dan weer bijna weg, maar nooit helemaal. Ik heb heel veel reguliere en alternatieve middelen gebruikt, maar totnogtoe zonder resultaat. Is een detox een oplossing? En als dat zo is, wat voor detox? Ik ben 100 % serieus met mijn vraag en 200 % gefrustreerd over mijn klachten.
T
TufnutLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik weet niet zeker hoe lang je van de drugs af bent. Lees ik je post goed als ik zeg dat dat inmiddels drie jaar is? In ieder geval moet het een paar maanden zijn. Aangezien eerdere klachten over zijn en je na een paar maanden nog weer andere klachten kreeg zou ik het niet teveel aan drugsgebruik koppelen. Beschouw het als een gezondheisprobleem en consulteer en deskundige; een arts dus.
l
loveloveloveLid
01-01-2024, 00:00
#3
he,
klinkt wel heftig elke dag.. het enige wat ik weet is dat ik het niet meer ga doen, het heeft me in heel wat rottige situaties laten belanden, alhoewel zeg nooit nooit.
Maar wat ik merkte was dat ik een ongelooflijke I don't care houding kreeg. Vooral na een paar weekenden achter elkaar gebruikt te hebben. Eerder ruzies, feller en harder in woord keus. Egoïstisch kan ik het wel noemen. Hoe was dat dan bij jou na zoveel gesnoven te hebben?
groetjes

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."