Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hoi iedereen, ik kom vaak lezen op dit forum, maar plaats voor het eerst een reactie . studeer verpleegkunde en weet dus het een en ander. zelf qua benzo's o.a. diazepam, oxazepam, temazepam en nitrazepam geprobeerd. dormicum niet, dit wordt ook als wat zwaarder beschouwd (dit krijgen mensen bijv. als 'roesje' bij een onderzoek, wordt over het algemeen niet voorgeschreven bij slaapstoornissen). heb onlangs voor het eerst zolpidemtartraat geprobeerd. dit is een slaapmiddel van een andere groep. werkt goed en snel. diazepam (valium) vind ik ook prettig om te gebruiken als ik niet lekker in mijn vel zit, haalt het scherpe randje eraf en zorgt dat ik me 'chill' voel. temazepam is ook wel een harde inslaper samen met zolpidemtartraat. ook verminderd evenwicht en vertraagd reactievermogen samen met een algeheel gevoel van ontspanning. voor mensen die van dergelijke ontspanning houden raad ik kratom bladeren aan! is alleen niet zoveel over bekend, kan akelige bijwerkingen hebben (buikpijn, misselijkheid, volgende dag moeilijk wakker worden) en werkt bij iedereen anders. voor mij bij juiste dosering rete ontspannen, maar niet moe of lusteloos (goeie combi dus). let alleen wel op waar je het koopt, kratom sticky tea en extracten hebben voor mij nooit wat gedaan. groetjes"