Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Alcohol en wiet of shit is denk ik gevaarlijke situatie als je gaat zwemmen..bijvoorbeeld in slaap vallen.."
"Vodca in de ogen doen zou je heel zat van worden.."
"autysd zei: toen het ooit verboden was: 'Als surrogaat voor absint ontwikkelde de firma Pernod anis, vrijwel gelijk aan absint, maar dan zonder alsem. Andere fabrikanten betraden de markt met hun pastis, waarin de kruidenextracten niet door distillatie maar door maceratie werden verkregen.' en het merk voor de pastis (wat ik drink ) is RICARD: is minder anijssmaak, breder pallet en beter te mixen btw: maceratie is 'koude extractie' Klik om te vergroten... Mmmmm lekker richard..moet je eens same met bier drinken salig gewoon..en heb hier trouwens zwarte absint staan dacht 90 %..was dat vroeger niet dat je daar van halucineerde maar dat het nu nimmer mag verkocht worden.."
"Koop van fles richard daar zulde wel lam van worde..of witte pure vodca..allebei iets duurder dan 10 euro..pas alstublief op.."
"Xtc straffe pillen dan wel.."
"Ik niet oud volgens mij.."
"Goede speed en coke en xtc.."
"Speed.. Coke.. Xtc.. Wiet.. Shit.. Alcohol.."
"Tekzor668 zei: MeejheM zei: lotske1984- zei: Speed.. Coke.. Xtc.. Wiet.. Shit.. Alcohol.. Klik om te vergroten... ik hoop dat "shit" in het vlaams een andere betekenis heeft dan in het engels. Klik om te vergroten... Hash :-P Klik om te vergroten... Inderdaad hash is er een ander woord voor.."
"Nee.."