Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Voor mij begon het en tijd geleden. Na een tijdje xtc misbruik begon ik met truffels, en ik was hier vrij enthiousast over. Ik had het gebruikt en paar keer en viel na lang informatie te hebben opgezocht over truffels in slaap. Ik had een droom waarin ik truffels gebruikte en wat ik voelde in mijn droom was vrij onaangenaam en erg realitisch. Ik werd wakker en moest ff bessefen dat ik eigenlijk nuchtr was en geen drugs had genomen. De komende 2 maanden had ik vaker zulke dromen over drugs, waar ik me in mijn droom ook echt space voel. Ik kreeg de zogeheete brain buzz , oftewel schokkerig gevoel en paar keer in mijn slaap maar wist niet of dit echt was of weer en realische droom. Tot ik 5x wakker werd vrij space in mijn hoofd, weer in slaap en weer wakker etc. Ik liet het nog ff gaan Ik moet zeggen dat ik om de week wel xtc gebru8kten eigenlijk. Ik gebruikte hierbij 5-HTP, niet vaak maar op zen tijd. En ik heb later gelezen dat dit verantwoordelijk kan zijn voor de realistische drome. ( Iets over teveel serotonine dat omgezet wordt in iets anders. Dit stofje creert na verwachting meer levendige dromen. Ik begon mij hierin wat meer te verdiepen nadat ik gister in slaap viel. Ik werd eerst wakker met het schokkerige gevoel in mijn hood, het voelde of mij hele lichaam pijn deed dus ik wou meteen van positie veranderen maar ik merkte dat ik niet kon bewegen, na 4 a 8 seconden was dit over en was ik wakker. Het leek of ik nooit pijn heb gehad en ik weet nog steeds niet of ik het droomde kf als het echt was. Ik viel weer in slaap en werd weer wakker. Op en manier net als mdma dat ik ff me ogen open en het lijkt alsof ik ergens anders ben. Ik merkte al snel in een seconde dat ik in me kamer was en ff confused was. Maar ik zag en vrouw aan het eind van me bed staan ( ik weet niet of ik wakker was of droomde. Ik twijfel omdat ik herinder dat de vrouw eigenlijk me bureau stoel was) ik wist dat het nep was maar merkte dat ik niet kon bewegen. Ik had opeens het gevoel dat de vrouw naar me toe liep. Ik wou eigelijk me kamer uit, ookal wist ik dat het nep was. Maar ik kon niet bewegen. Dit duurde niet lang.toen ik wakker werd was ik totaal niet bang en begon me weer aftevrage wat er nou gebeurt was. Maar ff over dat schokkerige gevoel, ik kan begrijpe waarom het zo beschreven wordt. Tog vondt ik het echt als drugs voele, zonder euforie. Een beetje als lachgas heel overweldigend. Sorry voor dit rommelige verhaal. Ik ben op dit moment onder invloed en schrijf het op mijn tablet. Maar ik vindt het wel heel interesant hoe dit soort stofjes werken en invloed hebben op ons. Ik hoop daarom dat dit soort topics levend blijven."
"Ik kocht laast en fourthy van 4 eu bij een coffeeshop en de tip was erg plakkerig en er zaten en paar zwarte plakerige stukjes op ik had hem op de helft uitgemaakt want ik voelde veel slijm in me keel en ik voelde de rook ook erg branden . was deze verkeerd gedraaid of iets?"
"SmokeMe zei: Beetje dom dat je het dan ook nog rookt Klik om te vergroten... 'k had 4 eu erboor betaald :P"