Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Maar wat als ganjafarmer10 alsnog keihard gaat spacen op die spelletjes?"
"Tijdloos zei: Heb je al wat reports gelezen? Kan namelijk een echte HEL worden. Zelfde verhaal hier. Mijn ding is er zijn zoveel 'leukere' stofjes waar je niet in een delirium van raakt. Trippen heet het niet als je datura op hebt , je zit op de grens van vergifteging als het werkt. Mede dat maakt het erg gevaarlijk dit spul. Lees deTrip reports nog eens door. ALS je het doet (Raad het je sterk af) zorg dan dat je een tripsitter (nuchter iemand) bij is om op je te letten! Klik om te vergroten... Fool zei: Ja, maar het ziekenhuis staat er niet garant voor dat jij het opeens overleeft, een datura-overdosering kan óók dodelijk zijn in het ziekenhuis! Daarnaast kunnen vrienden je wel vasthouden, maar na die drie dagen zit je de rest van je leven dan met een beetje pech opgescheept met het post-traumatisch stress-syndroom, en nee dat is niet erg onwaarschijnlijk. Klik om te vergroten... Volgens mij valt het allemaal wel mee hoor, bij iets als datura kan ik me voorstellen dat veel mensen het nemen zonder zich eerst goed te hebben ingelezen (zoals in de twee bovenstaande trip reports ook wel bevestigen). Een stof als LSD nemen zonder dat men zich bewust is van de werking zou even goed tot dit soort heftige trip reports zou kunnen leiden. Het verschil is echter dat je LSD niet in ongeveer elke tuin vindt terwijl je doornappel zaadjes in nagenoeg overal kan vinden. Dit verklaart dus ook meteen alle negatieve berichtgeving over deze mooie mysterieuze plant, die wel degelijk recreatief op traditionele shamanistische wijze te gebruiken is (ook nog eens goedkoop en veilig, rechtstreeks uit de natuur zonder dat er mee gerommeld is)."
"Het is inderdaad niet verstandig dit te doen, zelf krijg ik dit soort effecten na een nacht doorhalen al lichtelijk zoals schimmen in ooghoeken en desorientatie. Maar het is natuurlijk te proberen."
"Ik heb laatst 2 keer wiet met lachgas balonnen geprobeerd. De eerste keer was heel apart, ik bevond me voor een korte tijd in 2 tegen elkaar in draaiende witte fractals. Omdat dit zo'n mooie ervaring was probeerde ik deze combinatie laatst weer. Ik had 2 erg grote hits (2x bijgevuld) uit een puur pijpje gehaald en heb kort daarna toen ik de wiet begon te merken 2 balonnen genomen. Opnieuw een erg hevige korte trip die ik niet echt onder woorden kan brengen, erg intrigerend (kwam verbijsterd en "no way" roepend terug als mens). Daarna echter was ik helemaal raar geworden van de wiet (waarschijnlijk). Oncontroleerbaar trillen en ongelovelijk duizelig en gedesorienteerd. Overall nogal paniekerig te noemen, nu heb dit al eerder gehad van wiet (spacecake in dat geval) en ben toen behoorlijk fout gegaan. Nu wist ik mijzelf mentaal nog enigszins onder controle te houden, en ook al wist ik dat ik er niet tegen moest vechten, was 1 kant van mij bang om psychotisch te worden terwijl ik rationeel nog wel wist dat het gewoon de wiet was en dat het over zou gaan. Uiteindelijk wat suiker gegeten en toen heb ik mezelf wel kunnen kalmeren en meer kunnen ontspannen. Heeft iemand tips om dat angstige gevoel kwijt te raken bij de bewust wording dat je 'niet helemaal normaal' meer functioneerd? Als ik drugs neem (ook bij XTC of MXE) geeft het mij altijd weer wat angst, terwijl ik weet dat het vaak irrationeel is en gewoon wil gaan met de flow."
"Interessant verhaal! Het is inderdaad net iets te lekker spul, daar ben ik zelf ook wel achter gekomen. SirErick, heb je nog tips om het gebruik recreatief te houden?"