Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Op het internet lees je altijd dat Sativa energieker maakt en Indica rustiger en slaperiger. Maar ik ben nu al 12 jaar een fakkelbrigadier en ik heb altijd het tegenovergestelde gehad. Ook hoor ik van mede fakkelbrigadiers eigenlijk altijd hetzelfde antwoord. Ook als ik wil gaan slapen, werkt een Sativa vele malen beter dan Indica. Is er iemand hier die wel energieker wordt van Sativa? ChatGPT geeft me veel verschillende mogelijkheden op mijn vraag, dus wil graag jullie ervaringen lezen."