Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"nouw... ik ben minderjarig (15) en ik ga altijd "posten" bij de hoek van de coffeeshop, als er dan zoon gast langskomt die naar de shop gaat vraag ik m offie wat voor me mee wil brenge. tis alleen wel altijd afw88 of ze t doen want t is strafbaar. maar ja, je weet ook nooit of ze er niet stiekem met je geld / drugs vandoor gaan. meestal koop ik voorgedraaide om dat mijn eige gedraaide er niet bepaald mooj uit zien"
"whaha ik las net mn berichtje van een poos geleden en dat is wel grappig. nu heb ik wat mensen die voorm ij naar de shop gaan. daar halen ze dan wiet voor mij en dan draai ik mn joints zelf, want oefening baart kunst heb ik gemerkt zo weet ik ook hoeveel erin gaat en weeti kcker dat er niemand met mn wiet aan de haal gaat. is veel relaxter."