Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"ik gebruik dex, maar ik vind de werking van concerta en ritalin veel beter. Ik heb zelf geen adhd, ik geraak aan dex maar zou toch liever concerta nemen, veel beter gevoel. Ik merk niet zoveel van dex, ook niet qua concentratie en dat heb ik bij de andere 2 wel."
"willemvaag zei: liveitloveitlustit zei: ik gebruik dex, maar ik vind de werking van concerta en ritalin veel beter. Ik heb zelf geen adhd, ik geraak aan dex maar zou toch liever concerta nemen, veel beter gevoel. Ik merk niet zoveel van dex, ook niet qua concentratie en dat heb ik bij de andere 2 wel. Klik om te vergroten... Hoeveel milligram neem je dan. 10mg ritalin staat gelijk aan 5 mg dex maar je moet wel 30mg ofzo nemen van dex om echt hard te gaan. Van 4 stuks zul je goed opgepept zijn en daaronder zal het alleen een vlaagje effect zijn. Klik om te vergroten... Ik heb 10mg, maar ik was ritalin gewoon. Jammer genoeg kan ik daar niet meer aangeraken, wil het wel terug. Ik ga inderdaad dan eens proberen om een dubbele dosis te nemen. Bedankt voor de tip"