Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik weet niet of ik HPPD heb ik heb wel last dat als ik in de lucht krijg van die visual snow. maar ik heb geen last van hallucinaties of golvende muren. Ik heb wel dat als ik naar een muur kijk dat het lijkt alsof die soms groter word (totaal geen last van ). Wat ik nu wil weten is ik heb nu ook de ziekte van pfeiffer. Ik heb heel erg een zweverig gevoel alsof ik totaal niet op de wereld ben maar ik zie nog wel in wat de werkelijkheid is. kan dit nou komen van HPPD of van Pfeiffer? Alvast bedankt"
"Hallo, Ik maak me heel erg zorgen omdat ik niet weet of ik HPPD heb of dat het aan me pfeiffer ligt. Ik heb de ziekte van pfeiffer en ik heb heel erg het gevoel alsof ik in een andere wereld ben. Maar op het ziekte van pfeiffer forum heb ik ook gelezen dat het daar aan kan liggen alleen ik weet niet of je bij HPPD ook heb dat je op een andere wereld bent. voor me ziekte van pfeiffer had ik al dat visual snow alsof de die lucht heel raar is. Ik heb totaal niet last van kleurverschillen of dat alles draait en geen achtervolggevoelens ofzo. maar ik weet niet wat ik er van moet denken iemand advies? Alvast bedankt"
"ja ik kreeg dit na dat ik xtc had gebruikt op koninginnennacht. maar ik heb ook niet het gevoel alsof ik in een fantasiewereldje zit zoals bij HPPD beschreven word. maar ik heb heel erg zo'n 'jetlag' gevoel en bij drukke omgevingen word het erger. Komt dat voor bij HPPD? Want heb gelezen dat dat ook bij pfeiffer kan maar ik heb wel dat als ik in de lucht kijk in de middag dat ik last heb van het zogenaamde "visual snow"."