Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHPPD of PFEIFFER (REAGEER ALSJEBLIEFT!!)

HPPD of PFEIFFER (REAGEER ALSJEBLIEFT!!)

4 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
l
lild023Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Hallo,
Ik maak me heel erg zorgen omdat ik niet weet of ik HPPD heb of dat het aan me pfeiffer ligt.
Ik heb de ziekte van pfeiffer en ik heb heel erg het gevoel alsof ik in een andere wereld ben. Maar op het ziekte van pfeiffer forum heb ik ook gelezen dat het daar aan kan liggen alleen ik weet niet of je bij HPPD ook heb dat je op een andere wereld bent.
voor me ziekte van pfeiffer had ik al dat visual snow alsof de die lucht heel raar is.
Ik heb totaal niet last van kleurverschillen of dat alles draait en geen achtervolggevoelens ofzo.
maar ik weet niet wat ik er van moet denken
iemand advies? Alvast bedankt :wave:
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#2
Met pfeiffer ben je toch constant uitgeput terwijl je met HPPD visuele afwijkingen ervaart of is mijn algemene kennis niet wat het zou moeten zijn?
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik snap alleen niet wat dit met xtc te maken heeft... Of heb je dit nadat je xtc gebruikt hebt?
l
lild023Lid
01-01-2024, 00:00
#4
ja ik kreeg dit na dat ik xtc had gebruikt op koninginnennacht.
maar ik heb ook niet het gevoel alsof ik in een fantasiewereldje zit zoals bij HPPD beschreven word. maar ik heb heel erg zo'n 'jetlag' gevoel en bij drukke omgevingen word het erger. Komt dat voor bij HPPD? Want heb gelezen dat dat ook bij pfeiffer kan
maar ik heb wel dat als ik in de lucht kijk in de middag dat ik last heb van het zogenaamde "visual snow".
T
T-menLid
01-01-2024, 00:00
#5
Gelukkig hebben we altijd nog de [KLIK]...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."