Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo allemaal, Ik zal me eerst even kort voorstellen, ik ben R(ivm herkenbaarheid niet mn hele naam), ik ben 20 jaar en kom uit Rotterdam! Ik ga a.s. zaterdag naar dreamfields en dit wordt mijn allereerste Hardstylefeest, ik wil hier ook voor de eerste keer XTC gaan gebruiken. Ik heb alleen ervaring met sos... Ik ben trouwens rond de 55 kg en 1.60 meter! Ik heb veel gelezen op internet en van mijn beste vriend, hij gebruikt regelmatig op feesten en regelt ook de pillen voor me... Het zijn pillen die 200 mg bevatten, hij raadde me aan om met iets minder dan een halfje te gebruiken, en de rest houdt hij bij zich zodat ik zelf niet bij kan pakken.... Wat zijn de beste omstandigheden om te gaan gebruiken, zoals genoeg eten, drinken.... En hoe voel je je de dag erna, en hoe kan ik voorkomen dat ik als een gek met mijn kaken sta te knarsen? Met sos heb ik daar nooit last van gehad maar aangezien xtc anders is ben ik daar benieuwd naar... En hoelaat kan ik het beste beginnen? Alle tips en ervaringen zijn van harte welkom! Groetjes R."
"Tufnut zei: De meeste mannen zouden w.s. niet 'liefvlindertje' als nickname kiezen Verder zou ik zeggen kijk eens wat topics door, want op al je vragen zijn vrij makkelijk antwoorden te vinden. Het belangrijkste wat ik je mee wil geven is dat je alleen op testresultaten van het testcentrum moet vertrouwen. Alleen als je vriend op basis daarvan zegt hoe sterk de pillen zijn, kun je het geloven. Gebruik verder niet meer dan 1 a 1,5 mg per kg lichaamsgewicht per avond en de eerste keer is 1 mg vaak al voldoende. Even rekenen vertelt ons dat je met een dosis van 55 mg goed op weg zou moeten zijn. In het geval dat de 200mg bij de doodshoofden klopt dan is dat een groot kwartje. Er van uitgaande dat het de pillen in de vorm van een doodshoofd zijn zal het moeilijk een preciese verdeling te maken dus dan neem je het grootste kwartje. Mochten het pillen met een doodshoofd opdruk zijn dan kun je beter overslaan grote kans dat die het potentieel dodelijke pmma bevatten. Vooraf normaal eten en liefst tijdens ook wat. Af en toe drinken (1a2 glaasjes alcoholvrij per uur is voldoende). Hoe laat je begint moet je zelf weten. Dat is wat je zelf prettig vind. Ik denk dat op een eerste festival het handig is om eerst rond te kijken, een beetje te aarden en dan gewoon je dosis te droppen. Klik om te vergroten... Voor zover ik weet waren het roze/roodachtige pillen (wat ik me tenminste kan herrineren van de keer dat ik ze heb gezien). Geen doodshoofd opdruk. Nu ben ik erg zenuwachtig voor zaterdag, ik wil het erg graag doen maar ik ben bang dat hij verkeerd inslaat, of dat ik me niet goed ga voelen oid... ik las dus dat met die angst het lang kan duren voordat hij eindelijk in slaat.... Is er iemand die me die angst uit mijn hoofd kan praten, of is dat iets wat op dat moment gedaan moet worden door vrienden? Misschien hele stomme vrvagen maar ik wil goed voorbereid zijn!"
"Ik ben trouwens een vrouw , dat heb ik nergens bij vermeld..."
"Bedankt voor alle sneller reacties! Ik kijk er erg naar uit, alleen ik ben erg bang dat ik gepakt wordt bij het fouilleren.... Is mij verteld gewoon in je ondergoed doen maar ik ben daar zo'n angsthaas in haha! Het beste is dus gewoon 2a 3 wijntjs ervoor te drinke? Mocht ik me toch angstig blijven voelen als ik hem net op heb.... Gewoon aangeven aan vrienden en dan praten hun dat wel uit mn hoofd ??? X"
"Tufnut zei: liefvlindertje zei: Het beste is dus gewoon 2a 3 wijntjs ervoor te drinke? Klik om te vergroten... NEE, dat is helemaal niet het beste. Het beste is niet zo te piepen. Het gaat goed komen. Honderdenduizende mensen zijn je al voorgegaan en er zijn mensen die een eerste keer met hogere dosissen beginnen en waarbij het ook goed gaat (wat geen advies is, maar slechts een reden om je niet zo druk te maken). liefvlindertje zei: Mocht ik me toch angstig blijven voelen als ik hem net op heb.... Gewoon aangeven aan vrienden en dan praten hun dat wel uit mn hoofd ??? X Klik om te vergroten... Ja, dat klopt, maar zie nou wat je doet: Je zit jezelf angst aan te praten. Stop daarmee. Klik om te vergroten... Oke haha ik vertrouw volkomen op jullie advies! Uiteraardzal ik na zaterdag wel even laten weten hoe het was, zoals dat hier heet een tripreport geloof ik haha! Super bedankt voor alle tips!!"