Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"dag mede forummers... ik (23 jr) gebruik sinds mn 19de coke. moet wel erbij zeggen dat ik eerste jaren maar eens per maand gebruikte. nu doe ik het wekelijks. Ik ga sweekend op de vrijdag en/of zaterdags op stap, Als ik genoeg gedronken heb gebruik ik dus en dat verschilt van een paar lijntjes tot 1 gram per weekend. Doordeweeks werk ik en gebruik ik nooit. Dus eigenlijk alleen puur op stap zodra ik moe of aangeschoten begin te raken en nog niet naar huis wil. Mij is niet duidelijk waar die exacte grens van verslaving ligt. Op stap is het heerlijk voor mij om nog wat langer door te gaan door af en toe een puntje te gebruiken tussen het drinken door. Doordeweeks gebruik ik dus werkelijk niks en heb er niet eens behoefte aan of dergelijke... Maar toch even serieuze reacties gevraagd over mijn gebruik. Of ik een verslavend probleem heb of niet?! Want voor mijn gevoel ben ik niet verslaafd., grs liefs"
"Als ik doordeweeks op stap u ga gebruik ik van de 2 keren ene keer wel. Als je wat gedronken hebt is het lekker om te gebruiken en geef je minder snel om dingen. Het is ook zo dat ik moeilijk naar huis kan, ben gek op de gezelligheid en dat is ook een van de reden dat ik het gebruik, dan kan ik langer door. Kortom, eenmaal wat bier op, krijg ik gruwelijk veel zin. En het is o zo makkelijk om eraan te komen..."
"Re: Bollie zei: Ik heb dit het laatste jaar... Vroeger had ik daar nooit geen last van. Tegenwoordig bij elk lijntje ik trek. Het begint bij het hart dat harder begint te slaan, en dan komt er een drukkend gevoel. Daarna gaat mijn hart echt tekeer en begint onregelmatig te slaan. Dan begin ik te geeuwen en het lukt niet om volledig in te ademen. Iedereen denkt dat ik moe loop door de coke, maar dat is het dus niet... Het lukt niet om aan genoeg zuurstof te komen door de druk die steeds harder word. Net alsof er 10 telefoonboeken op mijn borstkast zouden liggen. Dan raak ik meestal in paniek en begint het nog slechter te gaan. Ik ben dan doodsbang om een hartaanval te krijgen en denk daar constant aan. Ik moet rechtopzitten want anders word het nog slechter. Na een 20 tal minuten begint het te verminderen en begint het weer te lukken af en toe eens volledig in te ademen. Dit houd meestal 2 uur aan. En toch snuif ik nog steeds coke... Klik om te vergroten... herken mezelf hier helemaal in"