Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
""Ik heb wel een beetje .. een rare smaak in mijn mond. Een beetje ... alsof het een gevoel is. Nee ik bedoel, alsof je bij de tandarts bent" "Ik weet niet of ik mijn patatjes moet beschermen of opeten .. ik voel me een slechte moeder." Tijdens het eten van sla: "het is gewoon een zachte aai over je tong""
"Ik gebruik regelmatig clonazolam en moet zeggen dat ik er aan het begin meer mentale effecten van ervoer maar nu juist bijna alleen maar lichamelijk. Is een hele goede naar mijn mening."
"John Trap zei: Eens! Al zijn er ook best wel veel clona-haters te vinden.. Klik om te vergroten... Helaas wel ja, ik ben van mening dat clonazolam pas echt leuk is als je de goede dosering hebt gevonden, en dat is soms een beetje tricky."