Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik heb het eens gerookt omldat ik niks anders in huis had... Veel merk je er niet van hoor, je voelt je misschien een tikje lomer en gezelliger, maar is rap uitgewerkt."