Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Beste forum, Binnen enkele maanden wil ik graag eens LSD proberen. Ik heb hier al veel informatie over opgezocht, en het spreekt me enorm aan Ik heb zegels die volgens de verkoper 200µg zijn. Nogal sterk spul dus. Ik ken de verkoper niet persoonlijk, dus zekerheid heb ik niet. Ik heb nog geen ervaring met tripmiddelen. Wel heb ik al kennis gemaakt met poppers, nitrous en weed. Het probleem is dat ik nogal moeilijk mijn zegels kan laten testen. In België is er maar één testcentrum, en dat is in Brussel, Franstalig. Ik kan er moeilijk geraken zonder dat mijn ouders het zouden merken De vraagjes! -Hoe zou jij omgaan met LSD die je niet hebt kunnen laten testen? Beginnen met een kwartzegel of een halfje? Is dit veilig? -Wat zijn de risico's van LSD die je niet laat testen? Als er een andere stof dan LSD op zit, wat is het risico dan? Ik weet dat indien er DOx op zit, de trip heel lang aanhoudt en dat slapen dan zo goed als onmogelijk wordt gedurende die periode. Met dit risico kan ik leven, maar zijn er ook nog grotere risico's? Toxische stoffen op de blotter etc? -Is een dosering van 100µg voor een first timer te veel? Indien ik start met 50µg, na hoeveel tijd neem ik dan best een tweede 50µg indien de effecten uitblijven? Veel dank!"
"Veel dank voor de reply. De keuze of ik het risico wil nemen, ligt idd bij mezelf. Maar toch dank voor het advies. Op een site vond ik ook de vermelding dat er zegels in omloop zijn met de stof fentanyl op, een sterk opiaat. Heeft iemand hier ooit al mee te maken gekregen? Kan dit bij een halve zegel leiden tot een instant-overdosis? De zegels die ik heb, zien er trouwens zo uit: http://blotterart.com/albert-hofmann--- ... large.aspx"
"dernael zei: En over de vervuilde zegels, ze zijn er vast en zeker, al begrijp ik niet zo goed waarom.. Klik om te vergroten... In het geval dat er fentanyl (of andere opioïde) op een blotter als acid verkocht wordt, zal het wel de bedoeling zijn om mensen verslaafd te maken. In het geval van DOx/BDF/2Cxweet ik de reden ook niet. Dat is niet verslavend voor zo ver ik weet. En wie wil er nu een trip van 24+ uren zonder slaap? Anyway, ik ga toch proberen laten testen. Op de één of andere manier zal me dat ooit wel lukken. En daarna kan ik er met een gerust gevoel aan beginnen"